عشق واقعی در برابر هر نیرویی مقاومت خواهد کرد. در بازی Sacra Terra: Kiss of Death عشق یک زن به همسرش را به تصویر می کشد که برای نجات جان همسرش از دست یک نیروی فرا طبیعی که از قلب انسان ها تغذیه می کند عازم یک ماجراجویی پر خطر .و هیجان انگیز می شود. در این ماجراجویی خطرناک همراه این دختر شوید و برای نجات همسرش و پیدا کردن عشق واقعی اش کمک او دهید. به منبع اصلی این وقایع دست پیدا کنید و آن را نابود سازید تا دیگر باعث رنجش انسان ها نشود. شما باید در محیط بازی به دنبال ایتم های مفید بگردید و از آن ایتم برای حل کردن پازل ها استفاده نمایید.تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با حل معما های اسرار آمیز عشق گمشده را بار دیگر بازگردانید.

در بازی Sacra Terra: Kiss of Death شما باید در محیط بازی به دنبال شی ها و ایتم های مفید باشید، در واقع این بازی در سبک هیدن آبجکت یا ایتم های پنهان می باشد و ذهن شما را به چالش خواهد کشید. این بازی تجربه واقعی یک بازی ماجراجویی ا به شما می دهد و اگر طرفدار این سبک از بازی ها باشید قطعا لذت خواهید برد. آیا می توانید نامزد او را بازگردانید؟

ویژگی ها:

– ۵۵ مکان مختلق و اعجاب انگیز

– ۲۷ مینی بازی یا بازی کوچک

– ۱۷ صحنه اشیاء گمشده

– ۱۸ صحنه سینمایی که مربوط به داستان باز یمی باشد

این بازی محصولی دیگر از استودیو بازی سازی Alawar Entertainment, Inc می باشد و. دارای گرافیک، گیم پلی و صداگذاری های بسیار خوبی می باشد.