بازی محبوب و دوست داشتنی PES MANAGER ساخته استودیو بازی سازی معروف یعنی KONAMI برای اندروید عرضه شد. این بازی یکی از برترین بازی های مدیریت تیم فوتبال می باشد که توسط یک شرکت بزرگ و معروف طراحی و منتشر شده است. این بازی زیبا دارای عناصر طراحی و گرافیک بسیار بالایی می باشد و حس واقعی مربی بودن را به شما می دهد.

شما باید از طریق تصاویر و ویدیو ها به کشف بازیکنان با استعداد بپردازید و آن ها را به تیم خود دعوت کنید. شما می توانید در لیگ های مختلف اروپا جستجو کنید و بازیکنان را زیر نظر بگیرید. بیش از ۱۵۰۰ بازیکن با قابلیت های مختلف در بازی وجود دارند.

نگاهی به زمین بازی
هنگامی با تیم خود تمرین می کنید تاکتیک های یک مسابقه حرفه ای را به آن ها نشان دهید. بازیکنان حرفه ای را به تیم خود دعوت کنید و تیم خود را قدرتمند کنید. با برنده شدن در هر مسابقه امتیاز و سکه کسب می کنید و می توانید بازیکنان و امکانات جدیدی برای تیم خود خریداری کنید. برای کسب امتیاز در شروع کار می توانید بازی های دوستانه انجام دهید.

ساخت تیم خود
تمرینات متعدد و سر سخت می تواند تیم شما را قوی و حرفه ای کند. شما باید بازیکنان خود را آموزش دهید تا پتانسیل رقابت با تیم های بزرگ را پیدا کنند. جنبه های مختلف یک تیم باید به صورت همزمان و متعدد افزایش یابند تا تعادل در تیم شما برقرار باشد و نقطه ضعفی وجو نداشته باشد.

لازم به ذکر است که این بازی به صورت کاملا رایگان بوده و فقط در بعضی قسمت ها شما باید هزینه پراخت کنید. گرافیک بازی همانطور که گفته شد بسیار بالا بوده و عناصر کنترلی به صورت کاملا هوشمند طراحی شده اند. دانلود بازی PES MANAGER را به تمام دوستداران بازی های فوتبالی پیشنهاد می کنیم.