Dog Simulator برترین بازی شبیه سازی یک سگ واقعی برای اندروید می باشد که ساعاتی پیش توسط استودیو بازی سازی Swift Apps LLC در گوگل پلی عرضه شد.

در این بازی زیبا شما در نقش یک سگ دوست داشتنی و بامزه هستید و باید به ماجراجویی و بازیگوشی بپردازید. خانه های بزرگ کشف کنید، به باغ های زیبا بروید و همه چیز را بهم بریزید! سگ های بسیاری در بازی موجود می باشد که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید لباس و شکل سگ خود را بر اساس سلیقه شخصیتان انتخاب کنید.

ویژگی ها:

– سگ های چند نژاده را انتخاب کنید
– لباسی که دوست دارید را برای سگ خود انتخاب کنید
– اشیا را بهم بریزید و لذت ببرید
– گرافیک بالا
– عملکرد بسیار قوی
– کنترل آسان

حالت زمان محدود
در این حالت شما وارد یک محل (خانه، باغ و…) می شوید و باید در یک زمان محدود هدف مورد نظر را پیدا کنید. سرعت عمل شما در این مورد بسیار سرنوشت ساز خواهد بود. هر چه هدف ها بیشتری انجام دهید ستاره های بیشاری بدست می آوردید.

ارتقا و لباس ها مختلف
هنگامی که شما میخواهید وارد بازی شوید، ابتدا وارد منو خواهید شد که در آن میتوانید نوع سگ و لباس آن را مشخص کنید. با استفاده از فلش های آبی در دو طرف سگ می توانید نوع سگ را تغییر دهید.

کنترل ساده
شما میتوانید از طریق عناصر کنترلی موجود در بازی به راحتی سگ خود را کنترل کنید. بپرید، لیز بخورید و حرکات نمایشی انجام دهید تا سکه و امتیاز کسب کنید.

منو تنظیمات
بازی به صورت خودکار و بر اساس نوع سخت افزار گوشی شما مقدار گرافیک بازی را مشخص می کند اما شما نیز می توانید در منو تنظیمات آن را تنظیم کنید.

شبکه های اجتماعی
بعد از پایان هر مرحله یک پنجره باز خواهد شد که شما می توانید از طریق آن مقدار امتیاز خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.