در بازی زیبا و مهیج SWAT and Zombies Runner شما در نقش یکی از جنگجویان گروه ویژه SWAT می باشید. داستان بازی به این صورت است که پس از سقوط هواپیمایتان در بین لشکری از زامبی ها تنها بازمنده هواپیما شما هستید و باید در برابر این موجودات مقاومت کنید و جان خود را نجات دهید.

تنها کاری که باید انجام دهید فرار کردن است! البته اگر میخواهید زنده بمانید! سلاح خود را بردارد و بهترین مسیر را برای فرار انخاب کنید، حال باید با کمترین صدا و در سریع ترین زمان از بین این زامبی ها عبور کنید و به مقصد برسید.

کنترل آسان:
نیازی به آموزش های پیچیده برای انجام بازی نیست. تنها چیزی که شما برای کنترل بازی نیاز دارید دو انگشت در طرفین است. حال بپرید، جا خالی دهید و بکشید تا زنده بمانید!

۵۱ سلاح متفاوت و قدرتمند همراه با آیتم های اضافی:
۸ نوع تپانچه
۴ نوع شاتگان
۱۱ سلاح کشتار جمعی
۵ نوع ماشین تیر
و بسیاری دیگر که هر کدام از آن ها قابل ارتقا هستند

پرش های عظیم:
با دستگاهی که گروه ویژه SWAT به شما داده است می توانید به راحتی پرش های بسیار بلندی انجام دهید و از موانع غیر منتظره ای که در جلویتان ظاهر می شود نجات پیدا کنید.

شخصیت ها:
۱۱ نوع شخصیت متفاومت که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند

اشتراک گذاری
شما می توانید این بازی را با دوستان خود به صورت انلاین انجام دهید و لذت واقعی از یک بازی اندروید را ببرید. همچنین می توانید رکورد ها و دستاورد های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

گرافیک بازی مطلوب می باشد و بازی دارای گیم پلی دوست داشتنی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند.

دانلود بازی SWAT and Zombies Runner را به تمام دوستداران بازی های HD پیشنهاد می کنیم. این بازی زیبا توسط استودیو بازی سازی Manodio Co., Ltd طراحی و منتشر یافته است.