بازی Governor of Poker 2 Premium یک بازی پوکر برای اندروید می باشد که توسط استودیو بازی Youda Games Holding B.V. طراحی و منتشر شده است. این بازی زیبا داستان پوکر بازهای تگزاس را به تصویر می کشد و شما نیز در نقش یکی از این پوکر باز ها هستید.

با هوش و ذکاوت خود برترین بازی پوکر خود را به نمایش بگذارید و به همگان ثابت کنید و که برترین هستید. این بازی فقط مختص پوکر باز های حرفه ای نمی باشد چرا که اگر شما مبتدی نیز باشید می توانید از طریق این بازی حرفه خود را در بازی پوکر افزایش دهید و به یکی از برترین ها تبدیل شوید.

پولی که شما از طریق بازی بدست می آورید می توانید در مصارف مختلفی مانند خرید خانه خرج کنید، شما باید برای بدست آوردن پول در برابر بازیکنان حرفه ای در سراسر جهان و یا هوش مصنوعی بازی به رقابت بپردازید.

موتور پوکر شگفت انگیز

– طراحی بازی پوکر به روش کاملا هوشمند که در آن همه نوع سطحی به چالش کشیده خواهد شد، از مبتدی تا حرفه ای! بازی به صورتی طراحی شده است که سبک های پوکر مختلف و گسترده ای وجود دارند و می توانند در سطوح سختی مختلفی اجرا شوند.

داستانی جالب و جذاب

– دولت شهر شما میخواهد از بازی پوکر جلوگیری نماید و این بازی محبوب را در شهر ممنوع کند! در این بازی داستانی هیجان انگیز, با ما همراه باشید.

شخصیت های قابل طراحی و سفارشی سازی

– در بازی شخصیت های بسیاری موجود می باشد که شما می توانید بر اساس حرفه پوکر خود آن ها را شخصی سازی کنید و لذت ببرید.

نسخه مود