بازی Commando – Full Version یکی بازی اکشن اتراتژیک می باشد که توسط اتودیو بازی سازی Jesnel Productions طراحی و منتشر شده است.

در این بازی شما به عنوان یک نیروی ویژه برای نجات دنیا از دست دشمنان فرستاده شده اید و باید از طریق تجهیزات مختلف جنگی مانند تانک و هواپیما در یک استراتژی ایده آل به جنگ دشمن بروید و دنیا را نجات دهید. بازی دارای گرافیک ساده و گیم پلی جذابی می باشد و مخصوص گوشی های سطح متوسط اندروید می باشد. اما نمی توان گفت که بازی به دلیل پاین بودن گرافیک جذاب نیست، چرا که عناصر طراحی شده در بازی مانند سلاح ها، هواپیما ها و دیگر وسایل بسیار خوب طراحی شده اند و در یک گیم پلی دوست داشتنی می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند.

شما می توانید درجه دشواری بازی را بین آسان و سخت تنظیم کنید و به بازی بپردازید. با کسب امتیاز در بازی می توانید سلاح های خود را پیشرفته کنید و سلاح های جدیدی مانند موشک انداز و نارنجک خریداری کنید. نبرد در فضاهای متفاوتی مانند صحرا، برف، جنگل و… انجام می شود و برای شما بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. این بازی برای اندروید ۴٫۰ طراحی شده است اما پیشنهاد ما برای گوشی هایی که اندروید آن ها ۴٫۲ به بالا است می باشد.