بازی Diner Dash از جمله بازی های مدیریتی می باشد که توسط استودیو بازی سازی PlayFirst, Inc طراحی و منتشر شده است. بازی Diner Dash یکی از برترین بازی های مدیریتی می باشد که در آن شما به عنوان مدیر یک رستوران هستید و باید بهترین امکانات را در اختیار مشتری های خود قرار دهید.

رمز موفقیت شما در بازی ارائه برترین امکانات و آماده کردن سریع غذای مشتریان است. این بازی نقد های مثبت بسیاری از سایت های معتبر را دریافت کرده است و توانسته در مدت زمان محدودی کاربران بسیاری به خود جذب کند.

منتظر چه هستید؟ کار ما از همین الان شروع شد. آستین های خود را بالا بزنید و به کمک گارسون داستان بازی بروید. صبحانه، ناهار و شام آماده است برای مشتریان. با ارائه خدمات بهتر و آماده کردن سریع غذای مشتریان رستوران خود را در شهر مشهور کنید و معروف ترین چهره ها را به رستوران خود دعوت کنید.

گیم پلی نوین

بازی به صورت استراتژیک می باشد و شما باید در سریع ترین زمان ممکن به درخواست هر میز مراجعه کنید و به آن ها کمک کنید. هر چه سرعت عمل شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

مراحل هیجان انگیز

بیش از ۱۵۰ مرحله جذاب و دشوار در انتظار شماست. پیش به سوی بهترین شدن!

مشتریان متفاوت

در بازی مشتریان متفاوتی وجود دارند که سلیقه و اخلاق گوناگونی نیز دارند. شما باید از طریق روانشناسی درست و صحیح اخلاقیات ان ها را زیر نظر بگیرید و بر اساس نوع اخلاق مشتری مورد نظر با آن برخورد کنید. این یکی از رموز موفقیت و جذب مشتری در رستوران شما می باشد.

شما میتوانید با گذشتن از مراحل و کسب امتیاز رستوران خود را ارتقا دهید و امکانات جدیدی به آن اضافه کنید. دانلود بازی Diner Dash به تمام دوست داران بازی های مدیریتی را پیشنهاد می دهیم.