پارکور یک ورزش نوین و جذاب در جهان می باشد که به تازگی شناخته شده و در مدت زمان محدودی طرفداران بسیاری جذب کرده است. همانند ورزش های دیگر این بار برای شما بازدیدکنندگان گرامی بازی ورزش پارکور را برای اندروید قرار داده ایم. Parkour Simulator 3D یکی از برترین بازی های در زمینه شبیه سازی ورزش پارکور می باشد که به تایید بسیاری از سایت های معتبر دنیا رسیده است. این بازی هیجان انگیز ساخته شرکت معروف بازی سازی Tab Amuse Studio می باشد و دارای گیم پلی بسیار طبیعی و  ویژگی های کنترلی بسیار ساده می باشد.

ما شما را به تجربه ای جدید از بازی هایی که در سبک پارکور ساخته شده اند فرا می خوانیم! تجربه ای هیجان انگیز از پارکور واقعی در یک فضای کاملا سه بعدی همراه با افکت های خارق العاده و دوست داشتنی که شما را مجذوب خود خواهد کرد.

آماده شوید برای یک رقابت نفس گیر در سرار جهان. هدف شما فقط کنترل یک پارکوریست نمی باشد بلکه شما وظیفه دارید حداقل سه پارکوریست را کنترل کنید و آن را به سلامت به مقصد مورد نظر برسانید. بیش از ۱۰ مرحله پالش بر انگیز همراه با بازیکنان و کاراکتر های مختلف از کشور های های روسیه، فراسنه، آلمان و… .

یکی از شهره های موجود در بازی را انتخاب کنید و شروع به گشت گذار بر روی بام شهر (پشت بام ها) کنید. از روی موانع بپرید جاخالی دهید و حرکات نمایشی پارکور را به اجرا بگذارید.

ویژگی ها:

– گیم پلی قدرتمند و اعتیاد آور

– برترین بازی شبیه سازی پارکو برای اندروید

– ۱۰ مرحله چالش انگیز و ۲۰ آهنگ هیجان انگیز

– کنترل راحت بر روی شخصیت های بازی

– بازی کاملا رایگان است

دانلود بازی Parkour Simulator 3D 2015 را به همه شما دوستداران رشته ورزشی پارکور پیش نهاد می کنیم چرا که یکی از برترین بازی های شبیه سازی پارکور می باشد.