Thief: Tiny Clash یک بازی زیبا و دوست داشتنی با سبکی ماجراجویانه و فکری می باشد که ساعاتی پیش در گوگل پلی عرضه شد. این بازی هیجان انگیز دارای داستانی جالب درباره فردی به نام Thief می باشد که همانند شخصیت کارتونی دوران کودکی ما یعنی رابین هود، او نیز به فقرا کمک می کند. داستان بازی به این صورت است که دنیای ما رو به نابودی عاطفی رفته است و تمام مردم حرص و طمع پول عاطفه و انسانیت آن ها را گرفته است. قهرمانان زیادی برای کمک به این دنیای نابود شده آمدند ولی آن ها نیز شکست خوردند اما اینبار قهرمانی جدید پا به عرصه گذاشته و با کار های عجیب قصد کمک به فقرا را دارد. قهرمان داستان ما یک پسر بچه به نام Thief می باشد. روش کار او به این صورت است که از انسان های ثروتمند و ظالم دزدی می کند و اموالی که دزدی کرده است را بین فقرا پخش می کند تا بار دیگر عدالت و برابری به شهر برگردد. حال شما باید در این داستان ماجراجویانه و زیبا به Thief کمک کنید و او را همراهی نمایید. ذهن هوشیار و قلب مهربان Thief او را در شرایط سخت و دشوار کمک می کند تا از این کار خود خسته نشود.

گرافیک بی نظیر و طراحی محیط بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. بازی دارای ۳۰ مرحله هیجان انگیز است که ذهن شما را به چالش خواهد کشید. شخصیت های مختلفی در بازی وجود دارد که هر کدام به نحوی باید مجازات شوند چرا که عدالت را بر هم زده اند.

سبک بازی را می توان در قالب یک مثال مانند بازی همسایه جهنمی توصیف کرد که در آن باید وارد خانه ثروتمندان شوید و از آن ها دزدی کنید!