بازی خاطره انگیز و دوست داشتنی بروسلی با نام Bruce Lee: Enter The Game بالاخره برای اندروید عرضه شد. این بازی زیبا درباره اسطوره سرشناس ورزش کونگ فو یعنی بروسلی می باشد.

در بازی Bruce Lee: Enter The Game ددر برابر ظلم و ستم به سبک قهرمان بزرگ بروسلی مبارزه کنید. در یک محیط دو بعدی هیجان انگیز در برابر دشمنان به مبارزه به پردازید. پیروزی بسیار نزدیک، درست بر روی انگشتان شما!

در این بازی تمام فنون رزمی این اسطوره کونگ فو به خوبی طراحی شده اند و شما می توانید آن ها را در مبارزات استفاده کنید. بازی دارای ۴۰ مرحله چالش بر انگیز و هیجانی می باشد و در نهایت شما به بزگترین مبارزه در برابر رئیس بزرگ دعوت می شوید و با شکست دادن او صلح و آرامش و عدالت را بار دیگر به شهر خود باز میگردانید. فنون ویژه ای برای مبارزات سخت طراحی شده است، به عنوان مثال شما می توانید خشم خود را نگه داشته و در قالب یک فن مخصوص و قدرتمند اجرا کنید تا ضربه محکمی به دشمن وارد شود. علاوه بر موارد گفته شده، در بازی سلاح های رزمی بروسلی نیز وجود دارد، مانند نانچیکو مخصوص وی که فنون رزمی مخصوصی برای آن وجود دارد.

این بازی زیبا توسط شرکت Hibernum Creations طراحی و عرضه شده است و می توان گفته که تنها بازی ساخته شد برای بروسلی می باشد. نام بازی بر اساس یکی از محبوب ترین فیلم های وی یعنی اژدها وارد می شود انتخاب شده است. گیم پلی بازی بسیار روان و طبیعی بوده و همچنین گرافیک بازی به صورت کارتونی طراحی شده است.