عناوینی که در سبک شبیه ساز موتور سواری یا ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید منتشر می شوند معمولا مورد استقبال خوبی واقع شده وطرفداران زیادی پیدا می کنند. چراکه این سبک از عناوین با چاشنی اصلی هیجان همراه شده و پا در میدان می گذارند. هیجان هم المانی است که این روزها متاسفانه از زندگی عادی افراد حذف شده و آن هایی هم که مقداری هیجان طلب می کنند، در گوشی های خود به دنبال آن می گردند. پس پیشنهاد ما به این دسته عزیزان بازی هیجان انگیز موتور سواری Bike Race Pro می باشد.

Bike Race Pro by T. F. Games یک بازی مهیج موتور سواری مبتنی بر حرکت شتاب سنج گوشی می باشد. در این بازی هیجان انگیز شما کنترل یک موتور مسابقه ای را در دست دارید و با حرکت دادن گوشی خود می توانید آن را کنترل کنید. بازی Bike Race Pro by T. F. Games یکی از برترین و محبوب ترین بازی های موتور سواری برای اندروید می باشد گیم پلی بسیار روان و خوبی دارد. ویژگی های کنترلی بازی بسیار خوب طراحی شده است و شما می توانید از طریق لمس کردن قسمت های مخصوصی در بازی حرکت هایی از قبیل ترمز کردن، گاز دادن، حرکات نمایشی و… را انجام دهید.

دانلود Bike Race Pro by T. F. Games 7.9.2 بازی موتور سواری اندروید + مود

Bike Race Pro مدت زمانی است که در سبک ریسینگ توسط استدیو Top Free Games روانه گوگل پلی شده که مورد استقابل خوبی نیز واقع شده است. این عنوانکه با قیمت ۱ دلار در این فروشگاه اینترنتی فروخته می شود تا کنون نزدیک به ۵۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده و در راضی نگه داشتن مخاطبانش نیز بسیار خوب عمل کرده است. به طوری که Bike Race Pro موفق به کسب امتیاز عالی ۴٫۷ از ۵ شده که در ثبت آن نزدیک به ۱۵ هزار نفر نقش داشته اند.