Spellfall – Puzzle Adventure یک بازی ماجراجویی می باشد که در آن شما در نقش کاراکتر اصلی بازی می باشد و باید توسط جادوگران و استاد های خود کارهای جادویی یاد بگیرید و از آن ها استفاده کنید.

بازی زیبا و دوست داشتنی Spellfall – Puzzle Adventure برای اندروید عرضه شد. در این بازی دوست داشتنی شما باید آیتم های هم رنگ و هم شکل را کنار یکدیگر قرار دهید و آن ها را حذف کنید. این بازی مهیج، یک بازی در سبک پازل تطبیقی می باشد و شما باید آیتم ها را برای شکست دادن هیولاها بامزه کنار هم قرار دهید. در طول بازی شما با روش های جدید برای از بین بردن اشیاء ها دست پیدا میکنید که باعث می شود قدرت شما افزایش یابد و به تجهیزات جدیدی دست پیدا کنید.

هر هیولا در بازی دارای یک صفحه چیدمان متفاوت است که دارای ویژگی های متفاوتی است. سه اشیاء آتشین را کنار هم قرار دهید و انفجار آتشین را مشاهده کنید. برای امتیازات بیشتر اشیاء های بیشتری را کنار هم قرار دهید و شاهد یک جلوه ویژه زیبا باشید.
با گذشتن از هر مرحه سطح سختی بازی افزایش یافته است و شما با هیولا های جدیدتر دارای صفحه چیدمان سخت تر رو به رو می شوید. البته با سخت شدن هر مرحله ویژگی های جدیدی مانند سلاح ها و جادو های و… به بازی افزوده می شود.