بازی معروف و دوست داشتنی DRAGON QUEST V بالاخره برای اندروید عرضه شد

این بازی زیبا که اکنون سری پنجم آن عرضه شده تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین بازی های گوگل پلی شده است. در بازی فوق العاده زیبای DRAGON QUEST V وارد یک جهان فانتزی از شمشیر، سحر و جادو، طلسم های جذاب و هیولا های ترسناک شوید و در آن به ماجراجویی بپردازید. این بازی دارای داستانی مستقل و جداگانه از سری های قبلی می باشد و برای کسانی که سری های یک و دو این بازی را انجام ندادند در داستان بازی دچار سردرگمی نمی شوند.

مقدمه:
در صبح روزه تولد ۱۶ سالگی Ortega (قهرمان سرزمین Aliahan)، پادشاه سرزمینش او را به یک اتهام بزرگ مرتکب کرد: قتل استاد بزرگ تاریکی یعنی شیطان بزرگ Baramos. چه محاکمه ای در انتظار قهرمان بزرگ داستان ما است؟

ویژگی ها:

ارتقاء نامحدود قدرت شخصیت ها در بازی: در یک ماجراجویی فراموش نشدنی همراه با چهار شخصیت اصلی بازی شوید. ویژگی های آن ها را کنار هم بگذارید و یک تیم رویایی تشکیل دهید.

تجربه واقعی از یک بازی در سبک RPG با گیم پلی طبیعی و ویژگی های جدیدی که به بازی افزوده شده است. پشت سر گذاشتن مراحل بازی و سفر به تمام نقاط قاره و بازکردن قابلیت ها و جادو های جدید در بازی.

کنترل بازی بسیار هوشمندانه طراحی شده است و شما میتوانید دکمه های کنترلی را تغییر دهید تا تمرکز بهتری بر روی بازی داشته باشید.