بسیاری از بازیکنان مبارزه کردند تا مکانی را در بین نخبگان فوتبال کسب کنند ولی تنها کسانی که جام جهانی را بردند تبدیل به یک افسانه واقعی شدند. آیا شما هم یکی از این قهرمانان مشتاق و تشنه پیروزی هستید؟ پس می توانید در بازی Head Soccer – Word Football به خواسته خود برسید. در این بازی باید تمام سعی خود را بکنید تا تمام جام ها را در لیگ ها و چالش ها برنده شوید. برای این کار حتما نیاز دارید تا مهارت های توپ خود را بهبود ببخشید و با استفاده از قدرت های ویژه رقبای خود را شکست دهید. اگر تمام این توانایی ها را کسب کنید موفق خواهید شد تا در تورنومنت ها برنده و تبدیل  به یک قهرمان شوید.

حالت دوستانه :

در این حالت می توانید مهارت های فوتبال خود را در بازی های دوستانه در برابر تیم ها را بهبود ببخشید. به یاد داشته باشید که در جام جهانی هیچ تیم ضعیفی حضور نخواهد داشت.

حالت جام حذفی :

شما تنها یک فرصت خواهید داشت تا با بهترین بازیکنان نتیجه را به نفع خود رقم بزنید. در طول بازی تمرکز خود را جمع کنید تا بتوانید قهرمان جام شوید.

حالت لیگ :

در مسابقات قهرمانی هر مسابقه به معنای بازی نهایی شماست. مهارت های توپ خود را نشان دهید تا تبدیل به یک ستاره شوید.

حالت بقا :

اگر می خواهید به عنوان یک افسانه شناخته شوید باید هر تیمی را شکست دهید. تا می توانید مسابقات پی در پی را پیروز شوید تا تبدیل به یک قهرمان شوید.