سیستم عامل اندروید برای کامبیوتر Android OS v2.2

 

سیستم عامل قدرتمند اندروید اینک بر روی کامبیوتر های شخصی! شرکت معروف گوگل اینک سیستم عامل قدرتمند اندروید ۲٫۲ را که در بسباری از گوشی های اندرویدی دیده میشود برای کامبیوتر های شخصی عرضه کرد! شما با نصب این سیستم عامل  کامبیوتر خود را همانند یک گوشی اندرویدی میسازید! همچنین میتوانید بسیاری از برنامه ها و بازیهای اندروید را بر روی کامبیوتر خود نصب کنید. اندرویدکده مفتخر است این برنامه بسیار جالب و کاربردی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد!

قبل از نصب حتما اموزش نصب را بخوانید:

این برنامه فقط قابل نصب برروی کامبوتر میباشد و بر روی  لب تاب ها و… نصب نمیشود.

این نسخه با مادربورد های ASUS سازگاری ندارد!

طریقه نصب:

ابتدا فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و فایلی که با فرمت iso میباشد را فقط و فقط با نرم افزار UltraISO که مخصوص اینکار میباشد بر روی CD رایت نمایید. سبس سی دی را گذاشته ولی اجرا نکنید کامبیوتر خود را ریستارت کرده و بوت را فعال کنید سبس در هنگام بالا امدن این برنامه اجرا میشود (دقیقا مانند نصب ویندوز) از برنامه لذت ببرید.

 توجه: برای نصب بازی و نرم افزار روی سیستم عامل اندروید ابتدا بازی و نرم افزار مورد نظرتان را درون یک فلش دیسک یا رم موبایل کپی کنید و سپس آنرا به کامپیوتر  خود متصل نمایید. سپس وارد قسمت File Manager سیستم عامل اندروید شده و بازی یا نرم افزار مورد نظرتان را نصب کنید. در صورتی که در موقع نصب فایل با اخطاری در پنجره Applications Setting مواجه شدید کافیست تا گزینه Unknown sources را انتخاب کنید و سپس به عقب برگردید و مجددآ وارد قسمت File Manager شده و فایل نصب را اجرا کنید.

سیستم عامل اندروید برای کامبیوتر Android OS v2.2