توجه: برای استفاده از امکانات برنامه باید از درون خود برنامه آن را خریداری کنید!

 آموزش استفاده ازبرنامه در ادامه مطلب قرار گرفت

فونت کده یک برنامه برای تغییر فونت دستگاه اندرویدی شما می باشد با این تفاوت که فونت های فارسی و انگلیسی را ویراش کرده و برای شما آماده کرده ایم تا شما عزیزان با نصب فونت دلخواه خود هم فونت فارسی و هم فونت انگلیسی دستگاه شما تغییر کند و محیط کاربری جذاب تری را برای شما ایجاد کند. ما فونت های بسیار زیبای پارسی از جمله فونت های دست نویس، نستعلیق، خودکار، سوگند و … را با فونت های بسیار زیبای انگلیسی که تقریبا شبیه فونت های فارسی بودن را ترکیب کرده ایم تا از این پس بتوانید محیط کاربری گوشی و یا تبلت خود را دگرگون کنید. شما می توانید در برنامه برای ما فونت مورد علاقه خود را درخواست کنید تا در نسخه های بعدی برنامه برایتان طراحی و قرار دهیم. آموزش نصب فونت ها برروی گوشی های روت نشده(سامسونگ و مدل های دیگری که از فونت استایل پشتیبانی می کنند) و روت شده(همه مدل ها و برندها) توضیح داده شده است. با تغییر فونت دستگاه ، پیام ها در تمامی برنامه ها و به طور کلی تمامی متن ها تغییر کرده و متن های فارسی و انگلیسی شما با فونت مورد علاقه شما نمایش داده می شوند. پس هم اکنون این برنامه را از دست ندهید. توضیحات بیشتر و آموزش استفاده از برنامه به همراه تصاویر در ادامه مطلب قرار داده شده است.

دوستان عزیز برای مطمئن شدن از اینکه به صورت معمولی امکان تغییر فونت دستگاه وجود دارد یا خیر به قسمت تنظیمات صفحه نمایش رفته و چک کنند گزینه فونت استایل و یا نوع قلم وجود دارد اگر وجود داشته باشد امکان تغییر فونت گوشی به صورت معمولی امکان پذیر می باشد مانند گوشی های سامسونگ و بعضی از گوشی های اچ تی سی و اما در بعضی از دستگاه ها مانند ال جی از فونت استایل پشتیبانی کرده اما امکان تغییر فونت به صورت معمولی وجود ندارد و باید دستگاه خود را روت کنید.

آموزش استفاده از برنامه: برای دریافت فونت مورد نظر برروی آیکون دانلود کلیک نموده و سپس پیغام شوروع دریافت برای شما نمایان می گردد پس از آن صبر کنید تا پیغام فونت مورد نظر دریافت شد نمایان گردد. توجه داشته باشید برای دریافت فونت نیاز به اینترنت می باشد. پس از آن برروی نمونه فونت مورد نظر کلیک کرده و فونت را نصب نمایید.