بازی “Bubble Witch 2 Saga” عنوانی در سبک کژوال میباشد که به تازگی توسط استودیو محبوب و مشهور King ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۲٫۵ میلیون نفر امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

همان طور که میدانید استودیو King سازنده عناوین مشهوری نظیر Candy Crush SagaFarm Heroes Saga و غیره میباشد که از محبوبیت بالایی در میان جامعه اندرویدی برخوردارند و بازی جدیدشان نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد.

داستان بازی Bubble Witch 2 Saga در مورد دختری به نام استلا و گربه او میباشد که برای از بین بردن ارواح تاریک به سرزمین های گوناگون سفر میکنند. سرزمین های بازی مملو از حباب های جادویی میباشد که استلا و گربه او باید آنها را با هدف گیری دقیق خود و در گروه های ۳ تایی و بیشتر نابود نمایند. با پیشروی در بازی ماموریت های دشوار تری در برابرتان قرار خواهند گرفت و باید از تمامی مهارت های خود در زمینه هدف گیری و تیر اندازی برای تکمیل این مراحل استفاده نمایید. هم چنین میتوانید امتیازات خود در هر مرحله را با دوستان خود مقایسه نمایید و برای شکستن رکورد دیگر بازیبازان در سراسر جهان تلاش کنید.

پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی قصه های جادوگر حبابی Bubble Witch 2 Saga v1.161.1  اندروید