بازی اکشن با گرافیک فوق العاده Modern Combat 3 : Fallen Nation

 نقد و بررسی کامل بازی توسط اندروید کده در اینجا

سری سوم جنگ های مدرن که اینبار با نبردهای خونین تر و گرافیک عالی همراه است! در بخش تک نفره (single player) بازی شما قهرمان بازی هستید و باید طی ۱۳ مرحله ی سخت و نفس گیر از لس انجلس تا پاکستان را پاکسازی نمایید که با عث میشود هیچ وقت از محیط بازی خسته نشوید. این بازی شامل ۴ نوع گیم پلی است که شامل اسکورت کردن ، تخریب ، هلیکوپتر و شکار می باشد! در این بازی با بهترین و هوشمندانه ترین گیم پلی مواجه میشوید! افکت های صوتی و صحنه های اکشن بازی وا قعا زیبا ساخته شده اند همچنین در حالت چند نفره (multi player) بازی میتوانید با حداکثر ۱۲ نفر به بازی بپردازید!

۱۰۰% تست شده!

 

بازی اکشن با گرافیک فوق العاده Modern Combat 3 : Fallen Nation

 

بازی اکشن با گرافیک فوق العاده Modern Combat 3 : Fallen Nation

 

طریقه نصب بازی: ابتدا فایل نصبی و دیتا بازی را دانلود کرده سبس فولدر com.gameloft.android.ANMP.GloftM3HM را در مسیر sd card/android/data کبی کرده بعد فایل نصبی بازی را بر روی گوشی خود نصب کنید wifi را فعال کرده و وارد بازی شوید صبر کنید تا فایل دیتا بازی شناسایی شود بعد در خواست دانلود ۴ مگابایت دیگر از شما میکند yes را بزنید تا دانلود کند بعد از دانلود ۴ مگابایت دیتا شما کامل شده و میتوانید از بازی لذت ببرید.

توجه: برای دانلود ۴ مگابایت دیتا باقی مانده حتما باید از wifi استفاده شود و با gprs قادر به دانلود این ۴ مگابایت نستید و فقط برای بار اول نیاز به دانلود میباشد و در دفعات بعدی میتوانید بازی را به صورت افلاین بازی کنید.