در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Ninja Time Pirates

جمعه بازیار : سرعت یا دقت؟

نبرد بزرگی برای تصاحب سیاره زمین صورت گرفته است و آینده زمین به این جنگ و پیروزی شما بستگی دارد! در این بازی باید با استفاده از از سلاح های ویژه و قدرتمند که در اختیار دارید به جنگ با استعمارگران بیگانه بروید و آنها را از روی این سیاره پاک کنید! در این بازی به دوره های مختلفی از جمله: استعمار انگلستان، مصر باستان، دوران وایکینگ ها و زمان آینده که بشقاب پرنده ها سقوط خواهند کرد سفر می کنید.

قیمت: رایگان

حجم: ۲۴۷ مگابایت

دانلود: اندرویدکده

Toy Defense 4: Sci-Fi

جمعه بازیار : سرعت یا دقت؟

ربات ها بسیار پیشرفت کرده اند و سعی در نابودی دنیا و به دست گرفتن تمام قدرت دارند، آنها می خواهند بر تمامی جهان تسلط داشته باشند. اکنون باید از تمامی تجربه خود استفاده کنید تا در میان این جنگ فضایی پیروز شوید. نیروهای خود را آماده سازید و برای فرماندهی آنها در این جنگ آماده شوید.

قیمت: ۱٫۹۹ دلار

حجم: ۱۳۹ مگابایت

دانلود: اندرویدکده

CastleStorm – Free to Siege

جمعه بازیار : سرعت یا دقت؟

یک بازی استراتژی بی نظیر که پیش از این برای کنسول ها منتشر شده بود و گرافیک بسیار بالای آن همه را حیرت زده کرده بود! فیزیک فوق العاده و محیط تخریب پذیر این بازی را به یکی از جذاب ترین بازی های اندروید تبدیل کرده است. یکی از گروه های از پیش تعیین شده در بازی را انتخاب و به بازی بپردازید!

قیمت: رایگان

حجم: ۳۶۷ مگابایت

دانلود: اندرویدکده

Godzilla: Strike Zone

جمعه بازیار : سرعت یا دقت؟

تیمی از بهترین و حرفه ای ترین افراد نظامی ماموریت یافته اند تا برای نابودی گودزیلا به منطقه کوهستانی سفر کنند. در طول بازی باید ماموریت هایی همچون پریدن از داخل هواپیما و بالا رفتن از کوهستان را نیز انجام دهید که بدون شک نظیر آن را در هیچ بازی اندرویدی مشاهده نکرده اید! مردم و شهر در حال نابودی می باشند پس تا خیلی دیر نشده است برای نابودی گودزیلا دست به کار شوید و به قهرمانی افسانه ای تبدیل شوید.

قیمت: رایگان

حجم: ۸۴ مگابایت

دانلود: اندرویدکده

Trials Frontier

جمعه بازیار : سرعت یا دقت؟

در این بازی زیبا وارد جهانی زیبا و وسیع شوید و با موتوری که در اختیار دارید در مسابقات: زمانی، سرعت و پرش شرکت کنید و سعی کنید تا بهترین رکورد را از خود به جای بگذارید. فیزیک بازی بسیار واقع گرایانه و جذاب می باشد و بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. آهنگ های بی نظیر، گرافیک بالا، گیم پلی بر پایه فیزیک و سرزمین های بسیار وسیع این بازی را به یکی از بهترین بازی های موتور سواری تبدیل می کند.

قیمت: رایگان

حجم: ۹۸ مگابایت

دانلود: اندرویدکده