بازی “پل سازی در قرون وسطی Bridge Constructor Medieval” یکی از عناوین نسبتا پرطرفدار گوگل پلی به شمار می رود که تا کنون در حدود ۱۰۰ هزار بار از این فروشگاه الکترونیکی با قیمت ۱٫۹۹ دلار خریداری شده است! این بازی فوق العاده سرگرم کننده موفق شده است امتیاز قابل قبول ۴٫۲ از ۵ را کسب کند که در ثبت این امتیاز بیش از ۵ هزار نفر نقش داشته اند. ما امروز جدیدترین نسخه این بازی پرطرفدار را به صورت کاملا رایگان برای شما قرار داده ایم.

Bridge Constructor Medieval یک بازی متفاوت در زمینه پل سازی است، که شما در آن به قرون وسطی سفر می کنید و باید با استفاده از ساده ترین امکانات پل هایی مقاوم برای برقراری ارتباط میان شهرها و قلعه ها ایجاد کنید. در ضمن باید در جنگ ها و راه های پیشرو پل هایی بسازید که ارتش و سپاه شما از روی آن ها رد شوند. اگر پل های ضعیف بسازید و آن ها  خراب شوند شما بازنده خواهید شد و تمام سپاه شما از بین می رود. در مواقعی هم برای فریب دشمن پل هایی با ظاهر قوی و درون ضعیف بسازید تا نیروی دشمن غافل گیر شود.

با پیشروی در بازی، مراحل نیز به همین ترتیب سخت تر می شوند و مهارت شما را به چالش می کشند. موفقیت در برخی از مراحل گاهی اوقات کاملا غیر ممکن به نظر می رسد اما بهتر است بدانید که این غیر ممکن است که غیر ممکن می باشد!

این شما هستید که باید با استفاده از کمترین منابع، مقاوم ترین پل های دنیا را بسازید پس شما را با یک بازی پرطرفدار و کاملا چالشی تنها می گذاریم!