در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Mental Hospital:Eastern Bloc 2

جمعه بازیار : بسکتبال آتشین

این بازی در حقیقت ادامه داستان نسخه اول آن می باشد که چندی پیش برای اندروید منتشر شده بود. داستان نسخه دوم این بازی با مرگ دوستان شخصیت اصلی بازی که همگی به صورت مشکوکی می میرند اتفاق می افتد. او با استفاده از یک دوربین فیلم برداری صحنه هایی از این جنایات را فیلم برداری کرده بود، اما پلیس بدون در نظر گرفتن مدارک و دوربین از قاتل این افراد گذشت. اکنون این دوربین در بیمارستان روانی ها در بلوک شرقی می باشد و شما باید برای پیدا کردن آن وارد این مکان ترسناک و وحشتناک شوید!

قیمت: ۱٫۹۹ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۱۵۰ مگابایت

Trial Extreme HD

جمعه بازیار : بسکتبال آتشین

سوار بر موتور خود شوید و سعی کنید از موانع مختلفی همچون: لوله، سنگ، حلقه های متحرک و … عبور کنید آن هم در کمترین زمان ممکن و با بالاترین سرعت ممکن! حفظ تعادل موتور بر عهده شما می باشد و باید بسیار دقیق باشید تا مراحل را با موفقیت به پایان برسانید.

قیمت: ۰٫۹۹ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۵۱ مگابایت

Thunder rider: First flight

جمعه بازیار : بسکتبال آتشین

یک کودتای نظامی توسط نظامیان سرکش در حال وقوع است وآن ها برای خود تجهیزات و مهمات جنگی آماده کرده اند و قصد تغییر حکومت و از بین بردن مردم را دارند. شما وظیفه دارید به عنوان یک خلبان وظیفه شناس به مواضع آن ها حمله کنید و تمامی آن ها را از بین ببرید، برای مرگ یا زنده ماندن فقط ۱۵ دقیقه در هر مرحله زمان دارید و باید سعی کنید با موشک های خود دشمن را به چالش بکشانید. در این بازی از سه زاویه و سبک برای فیلم برداری استفاده شده است که می تواند کاربر را جذب خود کند. با جمع آوری امتیازات لازم می توانید هواپیما خود را از لحاظ سرعت و مهمات ارتقا دهید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۹۶ مگابایت

First Person Tennis World Tour

جمعه بازیار : بسکتبال آتشین

این بازی اولین بازی تنیس واقع گرایانه در اندروید با دید اول شخص می باشد که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد. یکی از حالت های مسابقه بازی را انتخاب و سعی کنید با به چالش کشاندن حریف خود را شکست دهید و وارد مسابقات جهانی شوید. می توانید با توجه به مهارت های خود سطح دشواری بازی را انتخاب کرده و به بازی بپردازید.

قیمت: ۳٫۷۲ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۱۱۲ مگابایت

Stickman Basketball

جمعه بازیار : بسکتبال آتشین

این بازی با انیمیشن های جذاب و خیره کننده، گیم پلی سریع و روان و فضای شگفت آور تجربه منحصر به فردی از بازی بسکتبال بر روی گوشی یا تبلت اندروید در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ۳۱ تیم موجود در بازی را انتخاب و با حریفان به بازی بپردازید. گیم پلی و محیط بازی بسیار جذاب است و تا ساعت ها شما را به چالش خواهد کشید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۲۳ مگابایت