تریلر جدید بازی Modern Combat 5 را در ادامه مطلب به هیچ وجه از دست ندهید!

در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Only Can Knockdown

جمعه بازیار : بیگانگان

در این بازی اعتیاد آور تمامی تلاش خود را به کار بگیرید تا توپ را درست نشانه گیری کرده و تمامی قوطی ها را بیندازید! در این بازی دشمن شما قوطی ها هستند، پس تا می توانید با دقت نشانه گیری کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید. گرافیک بالا و محیط ۳ بعدی، فیزیک واقع گرایانه و گیم پلی جذاب بدون شک ارزش بازی را بالا خواهند برد!

قیمت: ۲٫۶۴ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۴۹ مگابایت

Baldur’s Gate Enhanced Edition

جمعه بازیار : بیگانگان

سپیده دم امروز صبح بسیار بی رحمانه است … تا زمانی که شما به یاد داشته اید دید محدود شده ای به دنیا داشته اید، زیرا دیوارهای بلند و بزرگ Candlekeep شما را از دنیای بیرون جدا ساخته بودند! پدرخوانده شما گریون تمام تلاش خود را کرده است تا شما را از انواع آسیب های احتمالی در امان نگه دارد. اما اکنون شرایط تغییر کرده و شما مجبور به ترک خانه خود شده اید، جنگ بزرگی شروع شده است و نیروها با کمبود آهن مواجه شده اند. موارد شوم بسیاری شما را تهدید می کنند، سفر خود را به مکان های ناشناخته آغاز کرده و بسیار مراقب باشید. این بازی در سال ۱۹۹۸ برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد و موفقیت های بسیاری را کسب کرد. این نسخه از بازی نسخه پیشرفته می باشد که بیش از ۶۰ ساعت گیم پلی و ماجراجویی را در محیطی زیبا شامل می شود.

قیمت: ۱۰ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: متفاوت با دستگاه

Scrap Squad

جمعه بازیار : بیگانگان

در این بازی شما در نقش فردی نابغه می باشید که قصد دارد با استفاده از ضایعات و آهن های قراضه دست به اختراع جدیدی بزند. در هر مرحله از بازی باید وسایل را در قسمت مخصوص خودش قرار دهید و امتیاز بیشتری کسب کنید. با گذشت مراحل بازی شما را به چالش خواهد کشید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۴۹ مگابایت

The Amazing Spider-Man 2

جمعه بازیار : بیگانگان

در جهانی ۳ بعدی و جدید شما در نقش مرد عنکبوتی شگفت انگیز باید ماجراجویی خود را آغاز کرده و بدون توقف با افراد جنایتکار مبارزه کرده و میزان جرم و جنایت را کاهش دهید. شهر نیویورک در خطر است! قانون شکنان و جنایتکاران بسیاری در سطح شهر دست به جنایت و دزدی می زنند و تنها قهرمان بازی شما (مرد عنکبوتی) می باشید! آیا می توانید با دیو سبز، الکترو و دیگر خائنان مبارزه و آنها را برای همیشه شکست دهید؟ داستان بازی بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده است. گرافیک بسیار بالا و محیط جهان آزاد ۳ بعدی با جزئیات بالا در کنار موسیقی بی نظیر تجربه جدیدی از بازی های اکشن را در اختیار شما قرار می دهد. با سبکی دیوانه وار مبارزه کنید و از گیم پلی جدید و بهبود یافته بازی لذت ببرید، بدون شک این یکی از بهترین بازی های اکشن بر روی تلفن های هوشمند می باشد!

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۱٫۲ گیگابایت

XCOM: Enemy Unknown

جمعه بازیار : بیگانگان

این بازی برنده برترین بازی سال ۲۰۱۲ در کامپیوترهای شخصی و کنسول ها می باشد که اکنون برای اندروید منتشر شده است و مفتخریم که به عنوان اولین سایت ایرانی آن را برای شما قرار دهیم. دشمنی ناشناخته زمین و آینده آن را تهدید می کند. در این بازی شما در نقش فرمانده باید گروهی از نفرات برتر را انتخاب کرده و به مبارزه با دشمنان بروید. فناوری های بیگانه را پژوهش کرده و سعی کنید تا وارد پایگاه های عملیاتی دشمن شوید. در این بازی باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا ماموریت های خود را با موفقیت به پایان برسانید. شما آخرین امید بشر هستید و تصمیم شما تعیین کننده سرنوشت زمین است!

قیمت: ۱۰ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۳٫۶ گیگابایت