عناوینی که تمام هویت خود را از انیمیشن ها یا فیلم های سینمایی دوست داشتنی می گیرند، شانس این را دارند که مورد استقبال خوبی واقع شده و نمره مثبتی در کارنامه سازنده خود به حساب بیایند. عنوان Larva Heroes: Lavengers نیز بر اساس انیمیشن پرطرفداری با همین نام ساخته شده که در مدت کوتاهی توانسته است تعداد دانلود بالایی را برای خود رقم بزند. این عنوان سرگرم کننده و جذاب که توسط استدیو Mr.Games روانه گوگل پلی شده تا کنون موفق به کسب امتیاز قابل قبول ۴٫۳ از ۵ شده که در ثبت ان نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر نقش داشته اند. همچنین Larva Heroes: Lavengers نزدیک به ۱۰ میلیون بار دانلود از فروشگاه گوگل پلی تجربه کرده است.

در این بازی شما باید در مقابل دشمنانی که از دروازه سیاه عبور کرده اند و قصد نابودی شما را دارند دفاع کنید. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی لارو زرد و قرمز می باشد. سوسیس های مورد علاقه شما توسط دشمنان دزدیده شده است و بسیار عصبی هستید. اکنون باید با انتخاب یکی از شخصیت های زرد یا قرمز به بازی بپردازید و با کمک دوستان خود تمامی دشمنان را نابود سازید.

در هر مرحله شما با دشمنانی از طبیعت روبرو خواهید شد که باید با هوش، ذکاوت و سرعت عمل خود آن ها را یکی پس از دیگری نابود نمایید. هر چقدر که در بازی پیشروی می کنید، مراحل بازی نیز سخت تر شده و بیشتر مهارت شما را به چالش خواهند کشید. شخصیت اصلی بازی نیز همان شخصیت مرموز انمیمیشن می باشد که جذابیت بازی را دوچندان کرده و شما را بیشتر ترغیب می کند که بازی را ادامه دهید!

گرافیک بازی نیز با رنگ و لعابی کودکانه همراه شده و برای هر سنی با هر سلیقه ای مناسب می باشد.

اگر به دنبال بازی های کارتونی زیبا با محیط رنگارنگ و گیم پلی هیجان انگیز می باشید و همچنین می خواهید از فضای واقعی اطرافتان فاصله بگیرید، فارغ از سن و سال و سلیقه تان، پیشنهاد می کنیم عناون Larva Heroes: Lavengers 2014 را هرگز از دست ندهید.دانلود بازی قهرمانان لارو Larva Heroes: Lavengers 2018 v2.3.3 اندروید - همراه نسخه مود