LINE: Free Calls & Messages – لاین مسنجری رایگان که در آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و تماس و ارسال پیام در آن به همان اندازه است که شما می خواهید. برنامه ی لاین LINE یک برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تماس صوتی و ارسال پیام رایگان در هر مکان و در هر زمانی که هستید می توانید در ۲۴ ساعت با بقیه در ارتباط باشید. این برنامه بیش از ۵۰۰ میلیون بار دریافت و بیشتر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر می توانید با دانلود و نصب جدیدترین نسخه لاین تماس صوتی در هر مکان با دوستان و همکاران خود برقرار کنید.

امکان ارسال پیام های شما با این برنامه است که دیگر نیازی به ایمیل فرستادن به دوستان و صرف وقت نیست. علاوه بر آن دارای شکلک ها وعکس های زیباست و می توانید عکس ها وفایل های خود را نیز بفرستید. شما می توانید با دوستان خود عکس ها، ویدئو ها، متن ها غیره خود را به اشتراک بگذارید و همچنین از آن ها را مشاهده نمایید. جالب است بدانید پس از مسدود سازی برنامه ویچت این برنامه با امکانات بسیار مشابهی که نسبت به ویچت دارد به یکی از بهترین و برترین برنامه ها در میان کاربران ایرانی تبدیل شده است و امروزه بر روی هر گوشی یا تبلت اندرویدی شاهد استفاده کاربران از این برنامه می باشیم!

امکان تماس تصویری بهبود یافته، تماس صوتی با کیفیت بسیار بالا، چت و ارسال پیام و اشتراک گذاری پست ها یا همان تایم لاین از ویژگی های کلیدی برنامه می باشد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود جدیدترین نسخه لاین LINE: Free Calls & Messages 14.4.0 اندروید

LINE: Free Calls & Messages توسط توسعه دهنده LINE Corporation عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۲ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود رسمی را هم به ثبت رسانده است.

بهترین جایگزین برنامه ویچت با امکانات مشابه

برنامه ای برای مسدود سازی پیام ها و تماس ها در لاین در اینجا