در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Mad Skills Motocross 2

جمعه بازیار : مردگان متحرک

یکی از هفت موتور سیکلت موجود در بازی را انتخاب کرده و در مسابقات شرکت نمایید. در این بازی زیبا باید با حریفان خود از سراسر دنیا به رقابت بپردازید و بالاترین امتیاز را در بین آنها کسب کنید. با گذشت مراحل بازی می توانید رنگ موتور سیکلت خود را تغییر و آن را به دلخواه خود شخصی سازی نمایید. قابلیت اتصال به فیسبوک، توییتر و گوگل به شما این امکان را می دهد ویدئو ها و امتیازات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. فیزیک بازی بسیار جذاب و واقع گرایانه بوده و می تواند تا ساهت ها شما را سرگرم خود نگه دارد.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۴۷ مگابایت

Dead End

جمعه بازیار : مردگان متحرک

این بازی ترکیبی بین سبک قدیمی بازی های مسابقه ای و ترسناک را در خود جای داده است. برای زندگی خود رانندگی کنید تا به بهشت ایمنی برسید. سبک کاملا متفاوت و خاص بازی بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد!

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۲۴ مگابایت

CarX Drift Racing

جمعه بازیار : مردگان متحرک

این بازی یکی از پر طرفدارترین بازی های دریفت می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. سازنده بازی ادعا کرده است بازی به قدری جذاب و سرگرم کننده می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد و متوجه گذر زمان نخواهید شد! بدون شک این بازی و Real Drift بهترین بازی های دریفت منتشر شده برای اندروید می باشند!

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۷۱ مگابایت

Depri-Horst

جمعه بازیار : مردگان متحرک

سریع حرکت کنید، بپرید و از روی موانع عبور کنید. این بازی بهترین بازی شبیه ساز پستچی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. هدف شما در این بازی ایجاد انگیزه برای دپری هورست است. باید کاری کنید تا او فکر کند به بهترین پستچی شهر تبدیل شده است و در کار خود بهترین است. به گفته افراد زیادی این بازی بهترین بازی پستچی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده و بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد! بازی دارای حالت داستانی با ۵ فصل مختلف و حالت بی پایان می باشد که بدون شک تا ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد. داستان بازی بسیار غمگین و ناراحت کننده می باشد. نکته بسیار جالب و قابل توجه این است که این بازی به طور کامل توسط یک نفر ساخته شده است! گرافیک، صدا، برنامه نویسی، داستان و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید به دست یک نفر طراحی و ساخته شده است!

قیمت:۱٫۳۷ دلار

دانلود: اندرویدکده

حجم: ۵۳ مگابایت

The Walking Dead: Season One

 جمعه بازیار : مردگان متحرک

در این بازی در نقش لی اورت، یک جنایتکار محکوم شده کسی که شانسی دوباره به او داده شده است تا در میان مردگان زندگی کند به بازی بپردازید! در طول بازی باید با بازماندگان بیشتری آشنا شوید و برای بقای خود تلاش نمایید. همچنین وظیفه مراقبت از یک دختر یتیم به اسم کلمانتین نیز بر عهده لی است. داستان غنی، مکان های مختلف و آشنایی با شخصیت های مختلف همگی از ویژگی های این بازی بی نظیر می باشند.

قیمت: رایگان

دانلود: اندرویدکده

حجم: متفاوت با دستگاه