سوپرایز این هفته : آخرین ویدئو منتشر شده از بازی Angry Birds Stella

در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند.

امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود. برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Ballance Resurrection 3D

جمعه بازیار : پرش از کوهستان

بدون شک همه شما با بازی خاطره انگیز ballance آشنا هستید! این بازی زیبا و چالش برانگیز دارای محیط زیبا و ۳ بعدی می باشد که بر اساس فیزیک ساخته شده است، در هر مرحله از بازی شما باید کنترل توپ را بر عهده بگیرید و از مکان های پیچیده و دشوار عبور کرده و حداکثر امتیاز را برای رسیدن به سطوح بعدی جمع آوری نمایید. در طول بازی می توانید با استفاده از آیتم هایی که در اختیار دارید جنس توپ را تعییر دهید و از مکان های مختلف به راحتی عبور کنید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۵۱ مگابایت

Speed X Extreme 3D Car Racing

جمعه بازیار : پرش از کوهستان

آیا دوست دارید با حداکثر سرعت حرکت کنید و از رقیبان خود سبقت بگیرید؟ در این بازی یکی از ۶ ماشین سرعتی را انتخاب کرده و با نهایت سرعت حرکت کنید. بازی دارای ۱۵ مسابقه مختلف، تور های آخر هفته و محیط چالش برانگیز می باشد که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۸۶ مگابایت

Rayman Fiesta Run

جمعه بازیار : پرش از کوهستان

آیا تاکنون موفق به نصب و اجرای این بازی نشده اید؟ هم اکنون با استفاده از نسخه آفلاین می توانید از جدیدترین نسخه بازی ریمن بر روی گوشی یا تبلت اندروید خود نهایت لذت را ببرید. جهان فیستا دارای ۷۵ مرحله زیبا و چالش برانگیز با گرافیک بالا می باشد، قدرت ها و آیتم های مختلفی نیز در این نسخه اضافه شده اند.

قیمت: ۲٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۲۳۰ مگابایت

Atomus HD

جمعه بازیار : پرش از کوهستان

این ویژوالایزر برای افرادی که قصد دارند تفکری عمیق داشته باشند بسیار مناسب است. این بازی برای افرادی که علاقه مند به آتش بازی، کرم شب تاب، طوفان، شفق، رنگین کمان، نمادهای قلبی یا اتمی می باشند بسیار مناسب است و می تواند آنها را شگفت زده کند. محیط ۳ بعدی و زیبای این بازی بر اساس ریاضی و با چیدمان خاصی طراحی و ساخته شده است.

قیمت: ۲ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۲۸ مگابایت

Stickman Downhill – Motocross

جمعه بازیار : پرش از کوهستان

این بازی تجربه ای فوق العاده از دوچرخه سواری بر روی محیط های صعب العبور در ختیار شما قرار می دهد. ۱۵ دوچرخه با قابلیت های مختلف از جمله: دوچرخه های خاکی، مسابقه ای، مقاوم، سرعتی و مستحکم عبور از مناطق دشوار را برای شما ممکن می سازند. صدا و فیزیک بازی بسیار واقعی و جذاب می باشند، به گونه ای که وقتی ضربه شدیدی به دوچرخه شما وارد شود به نحو بسیار واقعی تکه تکه خواهد شد. همچنین می توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید و امتیازات خود را به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید آهسته برانید و از روی موانع بپرید!

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۳۹ مگابایت