بازی CSR Racing امروز قصد داریم بهترین بازی درگ ریسینگ اندروید را به حضور شما معرفی کرده و آن را برای دانلود در دسترس شما قرار دهیم. بر اساس گفته سازنده این بازی بیش از ۱۳۰ میلیون دانلود در سراسر جهان داشته است و بهترین بازی مسابقات کششی می باشد. مسابقات نفسگیر خیابانی را با حضور بیش از ۱۰۰ اتومبیل قدرتمند و ثبت شده جهانی تجربه کنید. یک بازی جنجالی و با گرافیک تحسین بر انگیز که در آن باید به جدال سرعت به دیگر رانندگان مشغول شوید و باید به بهترین شکل ممکن دنده ها را عوض کنید و بیشینه شتاب ممکن را به دست آورید تا از حریف خود عقب نمانید. رقابت های آنلاین دوئل نیز برای مسابقه دادن با دیگر کاربران به صورت زنده تدارک دیده شده است تا بتوانید با دوستان خود ساعت ها سرگرم شوید. در تور های جهانی شرکت کنید و خود را به صدر جدول رده بندی رقابت ها برسانید. اتومبیل های شبیه سازی شده در بازی تا حد شگفت آوری واقع گرایانه هستند. این خودرو ها هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ فاکتور های فنی کاملا بر اساس نمونه واقعی خود شبیه ساز شده اند. همچنین مدل ها و کمپانی های معتبر از سازندگان خودرو های اسپرت نیز در بازی به وفور به چشم می خورد. فراری، مک لارن، بوگاتی، استون مارتین و … از جمله این سازندگان مطرح دنیا هستند. تیم های مسابقه ای شهری را شکست دهید و بر خیابان سلطه کنید. موتور اتومبیل خود را تقویت کرده، آیتم های مختلف بر آن سوار کرده و ماشین خود را سفارشی سازی کنید. در بخش مولتی پلیر نهایت هیجان و چالش را با برترین بازیکنان جهان تجربه کنید و یا می توانید در تور های مسابقه ای مختلف ساعت ها سرگرم شوید.

بازی CSR Racing عنوانی جذاب، مهیج و محبوب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط استودیو بازی سازی NaturalMotionGames Ltd ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک مسحور کننده سه بعدی با جزئیات حیرت انگیز، گیم پلی مهیج و نفسگیر برای رسیدن به نهایت سرعت و شتاب ممکن و همچنین وجود اتومبیل های شبیه سازی شده با نهایت ریزبینی و دقت می تواند بهترین بازی درگ ریسینگ سیستم عامل اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۴ از سوی بیش از ۲ میلیون کاربر از سراسر کره خاکی در پلی استور شده است.

با دوستان خود مسابقه دهید

یکی از ماشین های سرعتی موجود در گاراژ خود را انتخاب کرده و با دوستان به مسابقه بپردازید. زمان بسیار مهم است و هر صدم ثانیه می تواند برنده مسابقه را مشخص کند! آیا آماده اید تا ماشین رویایی (Pagani Zonda) را برنده شوید؟

مسابقات جهانی

آیا آماده اید تا در مسابقات جهانی اتومبیل رانی شرکت کنید؟ اتومبیل های منحصر به فرد و رویایی خود را باز کرده و به مسابقه بپردازید. در مکان های مختلف دنیا به بازی بپردازید و مهارت های رانندگی خود را به همه ثابت کنید!

 

اتومبیل های رویایی

اتومبیل های سرعتی و رویایی از اکثر کمپانی های معروف دنیا را انتخاب کرده و به بازی بپردازید. آئودی، بنتلی، BMW، شورلت، دوج، فورد، GM، مرسدس بنز، کوتاه، مک لارن، Pagani فقط تعداد محدودی از اتومبیل های موجود در بازی می باشند.

مسابقات چالش برانگیز

ماشین خود را تقویت کرده و آماده مسابقه شتاب باشید! باید در یک خط راست با حریفان خود به بازی بپردازید و در مدت زمان کمتری به خط پایان برسید!

اتومبیل خود را ازتقا دهید

توربو، موتور، ECU، لاستیک و … را ارتقا دهید تا رقیبان خود را شکست دهید! با استفاده از آیتم های مختلف می توانید موتور ماشین خود را قدرتمند ساخته و هنگام مسابقه با مدل مشابه برنده مسابقه شوید!

رنگ خودرو خود را سفارشی کنید

با تسافتده از آیتم های مختلف موجود در بازی می توانید رنگ اتومبیل خود را تغییر داده و به دلخواه خود شخصی سازی کنید!

قوانین شهر را زیر پا بگذارید

در این مسابقات شما تنها نیستید! بهترین رانندگان شهر در حال تماشای مسابقات شما می باشند و به زودی باید با آنها مسابقه دهید! آیا آماده هستید تا با آنها مسابقه دهید؟

دانلود بازی مسابقات شتاب CSR Racing v5.1.3 اندروید