سوپرایز این هفته : تریلر رسمی منتشر شده از بازی محبوب Modern Combat 5

در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند. امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود.

برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

LEGO® City My City

جمعه بازیار: دختر گم شده بازی های منتشر شده توسط لگو همواره طرفداران بسیاری دارند و برای تمامی سنین مناسب می باشند. آیا دوست دارید به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید و کارهای مختلفی برای کمک به دیگران انجام دهید؟ اگر این چنین است این بازی مناسب شما می باشد. در این بازی شما در نقش قهرمانان مختلف ظاهر می شوید و باید با انجام ماموریت های مختلف در شهر سکه های بیشتری بدست آورید. دستگیری کلاهبرداران در حال فرار، تعقیب ماشین ها، هدایت هلیکوپتر گارد ساحلی، خاموش کردن اتش سوزی و نجات کشتی از جمله کارهایی است که در این بازی باید انجام دهید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۲۳۶ مگابایت

Polar Adventure

جمعه بازیار: دختر گم شده

اگر در میان یک اقیانوس بر روی تکه یخ در حال آب شدن قرار بگیرید و حیوانات مختلفی به شما حمله کنند چه خواهید کرد؟ در این بازی شما در نقش یک اسکیمو بامزه بر روی تکه یخی در یک اقیانوس بزرگ قرار گرفته اید و هیچ راه فراری ندارید. موجودات مختلفی در حال حمله به شما می باشند و تنها سلاح که در اختیار دارید شیر دریایی می باشد! سوار بر شیر دریایی شوید و با یک ضربه جانانه دشمنان خود را نابود کنید!

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۲۳ مگابایت

Rig Racin

جمعه بازیار: دختر گم شده

آیا دوست دارید در نقش یک راننده حرفه ای وسایل نقلیه سنگین را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل کنید و پول بیشتری کسب کنید؟ جاده های مختلف و موانع همگی دست به دست هم داده اند تا شما به مقصد نرسید! سوار بر کامیون تخلیه سیمان شوید و سعی کنید در زمان تعیین شده به مقصد برسید. در طول مسیر موانع مختلفی بر سر راه شما قرار خواهند گرفت که با استفاده از آیتم های مختلف از قبیل نیترو، تقویت کننده و … می توانید از آنها عبور کنید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۵۸ مگابایت

Buddy & Me

جمعه بازیار: دختر گم شده

پسر بچه ای هر شب به هنگام خواب به دنیایی جادویی سفر می کند، او در آنجا با موجودی مهربان آشنا شده است و بسیار به یکدیگر وابسته شده اند. گیم پلی بازی به گونه ای است که برخی مراحل باید به تنهایی بروید و در مکان های خطرناک و دشوار سوار بر این موجود عجیب شوید. در طول بازی با موجودات و شگفتی های مختلفی مواجه خواهید شد.

قیمت: ۰٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۱۴۹ مگابایت

The Descent

جمعه بازیار: دختر گم شده

آیا به افسانه های باستانی اعتقاد دارید؟ دختر شما در حال جستجو سرنخ هایی در مورد کتابی (کتاب مردگان) بوده است. اکنون او توسط عده ای ربوده شده است. آخرین باری به با او صحبت می کنید اطلاعاتی در مورد یک غار و معبد عجیب به شما می دهد که در میان یک جنگل انبوه و ترسناک قرار دارند. سریعتر دست به کار شوید و دخترتان را نجات دهید! باید با استفاده از سرنخ هایی که در دفتر خاطرات او پیدا کرده اید به مکان های دور افتاده و باستانی سفر کرده و او را پیدا کنید. اما بسیار عجله کنید زیرا نمی دانید چه چیزی قرار است اتفاق بیافتد!

قیمت: ۰٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۲۳۷ مگابایت