جمعه بازیار… شاید اسمی آشنا برای شما.
سایت نارنجی را که هنوز فراموش نکرده اید! سایتی دوست داشتنی با بخش ویژه ای به نام جمعه بازیار در روزهای آخر هفته.
بعد از تعطیلی این سایت تصمیم گرفتیم بخشی مشابه، با نام جمعه بازیار در سایت ایجاد کنیم. در جمعه بازیار سعی داریم تا گلچینی از بازی های هفته با توجه به امتیاز و نظر کاربران سایت جمع آوری کنیم و جمعه هرهفته در سایت منتشر کنیم. تا دوستانی که به علت مشغله در طول هفته موفق به نصب و اجرای بازی ها نشده اند تجربه لذت استفاده از بازی های جذاب و محبوب را از دست ندهند. امیدواریم با حمایت کاربران جمعه بازیار به یکی از پر مخاطب ترین بخش های سایت تبدیل شود.

برای مشاهده محبوب ترین بازی های هفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

Table Top Racing

جمعه بازیار: طعم واقعی ترس

آیا بازی محبوب و خاطره انگیر کراش را به خاطر دارید؟ بدون شک همه شما دوران کودکی خود از این بازی لذت برده اید و آن را انجام داده اید. مسابقات ماشین های رومیزی دارای محیط مشابه می باشد که یادآور بازی خاطره انگیز کراش می باشد. در این بازی باید یکی از ماشین های جذاب و بامزه را انتخاب کنید و وارد مسابقات شوید. در طوب مسابقه می توانید جعبه ها بیشتری بگیرید و از آیتم های سرعتی، موشک، توپ و … لذت ببرید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۱۳۳ مگابایت

Machinarium

جمعه بازیار: طعم واقعی ترس

وارد دنیای جذاب و شگفت انگیز ربات ها شوید. به ربات بازی به شهر آشغال ها منتقل شده و تکه تکه شده است! به او کمک کنید تا دوباره بتواند حرکت کند و دوستان خود را از این شهر نجات دهد. در طول بازی با ربات های مختلفی برخورد خواهید کرد که هر یک از ان ها به شما کمک می کنند از این شهر فرار کنید.

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۲۳۲ مگابایت

Dead on Arrival 2

جمعه بازیار: طعم واقعی ترس

زامبی ها در حقیقت همان انسان ها می باشند که به ویروسی آلوده شده اند و قصد دارند تا دیگران را آلوده کنند. تعداد آن ها به سرعت در حال افزایش است و دیگر امیدی به زنده بودن نیست! آیا سلاح ها می توانند مدافع شما در مقابل زامبی های گرسنه باشند؟ اگر این چنین است تمام تلاش خود را به کار گیرید تا زنده بمانید!

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: متفاوت با دستگاه

Clash of Clans

جمعه بازیار: طعم واقعی ترس

روستا خود را بسازید و نیروهای خود را تربیت کنید. جادوگرها، بربرها، اژدها و مبارزان برتر تاریخ همگی گرد هم آمده اند تا تجربه یک بازی استراتژی فوق العاده زیبا را در اختیار شما قرار دهند. قلمرو خود را گسترش دهید و نیروهای بیشتری در آن تربیت کنید. می توانید درقبیله های مختلف عضو شوید و در کنار دوستان خود به بازی بپردازید.

قیمت: رایگان

دانلود: اندروید کده

حجم: ۴۸ مگابایت

Dungeon Nightmares

جمعه بازیار: طعم واقعی ترس

زمانی که می خوابم هیچ ایده ای ندارم که به کجا منتقل می شوم! در یک مکان تاریک زندانی شده اید این و روح دختر جوانی به دنبال شما می آید. با استفاده از نقشه باید سعی کنید تا مسیر خود را روشن نگه دارید و دنبال سرنخ های درون جعبه بگردید. این کابوس ها چه چیزی را به شما می گویند؟

قیمت: ۲٫۹۹ دلار

دانلود: اندروید کده

حجم: ۳۲ مگابایت