بازی Real Steel عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط Reliance Big Entertainment ساخته و پرداخته شده و با قیمت ۱ دلار در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۹ هزار نفر امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. ربات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و وارد مبارزاتی نفسگیر و هیجان انگیز شوید تا بتوانید ربات خود را به برترین جنگجو رینگ مبارزات تبدیل نمایید.

عنوان Real Steel بر اساس فیلم جذابی با همین نام ساخته شده است که در آن هیو جکمن بازیگر مشهور هالیوودی نقش اصلی را بر عهده دارد. حال شما میتوانید در بازی فولاد واقعی نقش اصلی را به عهده داشته باشید و ربات خود را تبدیل به قهرمان مسابقات کنید. داستان بازی در آینده ای نه چندان دور اتفاق خواهد افتاد جایی که انسان ها با ساخت ربات های مبارز در مسابقات مختلف شرکت میکنند. حال شما نیز میتوانید با ساخت ربات خود وارد این مسابقات شوید و با قهرمان شدن در هر یک از آنها شهرت و پول مناسبی را دریافت کنید و از آنها برای شرکت در مبارزات حرفه ای تر و البته سخت تر استفاده نمایید.

بازی Real Steel دارای گیم پلی جذاب و هیجان انگیز بوده و با داشتن حالت های مختلف قطعا تجربه ای دلنشین را از یک بازی مبارزه ای برایتان رقم خواهد زد. لازم به ذکر است که برای عملکرد بهتر بازی در اجرای اول, بعد از نصب, گوشی را ریستارت نمایید.

دانلود بازی فولاد واقعی Real Steel v1.33.4 اندروید - همراه دیتا + مود