Overkill سری ابتدایی بازی محبوب کشتار جمعی با گیم پلی شوتر اول شخص سراسر اکشن و گرافیک پر جزئیات به نسخه ای جدید آپدیت شد. در بازی کشتار جمعی همه چیز به شلیک کردن خلاصه می شود. باید سلاح مرگبار خود را بهبود دهید و فاکتور های متمایز هر کدام را با استفاده از آپگرید های متعدد تقویت کنید. خون دشمنان را بریزید و نگذارید که خون خودتان ریخته شود. آگاه باشید که برای ادامه مراحل و پیروز شدن در چالش های مختلف نیاز است که عکس العمل سریعی داشته و مهارت تیر اندازی خود را بالا ببرید. آیا شما آنچه که برای پشت سر گذاشتن مراحل بازی نیاز است را در خود می بینید؟ می توانید با دیگر بازیکنان از سراسر جهان در رقابت های مولتی پلیر سرگرم شوید و با استفاده از وای فای و یا ۳g به سرور های بازی متصل گردید. جایگاه خود را در رنکینگ بازی بهبود داده و قدم به قدم به صدر جدول رقابت های آنلاین نزدیک شوید.

بازی این قابلیت را دارد که به صورت کراس پلتفرم با بازیکان کاربر سیستم عامل آی او اس نیز ارتباط برقرار کرده و رقابت های چند نفره برای شما اجرا کند. بازیکنان ضعیف در کلاس تازه کار دسته بندی می شوند و با دشمنان کند تری به جدال می پردازند. اما در کلاس خبره دشمنان سریع تر بوده و کشتن ایشان به آسانی کلاس تازه کار نیست. مهارت و قدرت خود را بالا تر ببرید تا مبدل به یک تیر انداز خبره شوید تا بتوانید جایگاه خود را در کلاسی بالاتر به سرعت بهبود ببخشید. کلاس تک تیر اندازان نیر برای تیز ترین شلیک کنندگان تدارک دیده شده است و دشمنان شما بسیار با هوش و چالش بر انگیز خواهند بود.

بازی “کشتار جمعی” یک بازی مهیج و محبوب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های آرکید بوده و توسط استودیو بازی سازی Craneballs ساخته و پرداخته شده است این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک پر جزئیات سه بعدی، سبک گیم پلی شوتر اول شخص و همچنین سبک موضوعی پر مخاطب می تواند گزینه خوبی در میان سیل بازی های شوتر موجود برای پلتفرم اندروید باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۴ از سوی بیش از ۴۰٫۰۰۰ کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.