بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه دوم بازی Where’s My Water منتشر شد تا بار دیگر طرفداران این سبک را خوشحال نماید! این عنوان سرگرم کننده و جذاب تا کنون نزدیک به ۱۰۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده و توانسته است امتیاز قابل قبول ۴٫۱ از ۵ را کسب نماید. در نسخه دوم این بازی سعی شده است تا بازی حذاب تر از قبل باشد و بتواند مهارت ذهنی شما را بیشتر به چالش بکشد!

آیا برای یک ماجراجویی جدید آماده هستید؟ Where’s My Water? 2 یکی از اعتیاد آور ترین بازی های پازل مبتنی بر فیزیک می باشد که توسط شرکت Disney ارائه شده است. در این بازی شما باید سعی کنید آب مورد نیاز حمام موجود دوست داشتنی بازی را تامین کنید اما انجام این کار به همین آسانی ها هم نخواهد بود چراکه باید راه را برای آب باز کنید اما اگر این کار را اشتباه انجام دهید، آب به مقصد نمی رسد و موجود دوست داشتنی بازی کثیف باقی خواهد ماند!

تمامی المان های بازی بر اساس قوانین فیزیک طراحی شده اند که حال و هوای بازی را کمی به واقعیت نزدیک می کنند و شما را برای ادامه بازی بیشتر تشویق می کنند. هر چه بیشتر در بازی پیشروی کنید مراحل سخت تر خواهند شد و مهارت ذهنی و فکری بیشتری را طلب می کنند!

دانلود بازی آب کجاست؟ Where's My Water?  v1.18.4 اندروید