پرندگان خشمگین نسخه (جنگ ستارگان دوم)
نیرو و انرژی در نسخه جدید افزایش یافته است. خود را آماده بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان کنید. این نسخه نیز بر اساس داستان بسیار معروف جنگ ستارگان میباشد که بر جذابیت هر چه بیشتر این بازی افزوده است. استفاده از نیرو برای همیشه در مقابل فدراسیون خوک ها حریص

با پرندگان عصبانی جنگ ستارگان۲ داستان نسخه ی ۳ فیلم جنگ ستارگان را دنبال کنید. از جمله ویژگی های جدید بازی وجود شخصیت های کاملا جدید و متفاوت است.
برای اولین بار در تاریخ این بازی بازیکنان میتوانند از خوک شرور prequel استفاده کنند.
پرندگان خشمگین جنگ ستارگان از جمله محصولات پرفروش شرکت رویو بوده است که تا حالا حدود ۱۰۰ میلیون از آن به فروش رسیده است. هم اکنون چیزی که شما را شگفت زده خواهد کرد نسخه بعدی این بازی فوق العاده میباشد. از برخی از شخصیت های شگفت انگیز این نسخه میتوان به young Anakin ،Mace Windu و Darth Maul اشاره کرد. این بازی تکنولوژی TELEPODS نیز فراهم می کند یک راه بسیار خوب برای گسترش تجربه فراتر از برنامه و یک بعد کاملا جدید را به گیم پلی بازی افزوده است! با استفاده از تلپاد میتوانید تجربه ی فیزیک واقعی را در هنگام بازی کردن حس کنید و از آن لذت ببرید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.