The Zombie Puzzler یک بازی پازل زیبا می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی زیبا شما باید زامبی ها را در یک محیط احاطه کنید و برای نابودی آن ها اقدام نمایید.

اقدام به نابودی زامبی ها از روش های مختلف

یکی از آسان ترین و بهترین راه ها کشتار زامبی ها به ضرب گلوله می باشد. در این بازی می توانید از تفنگ های دستی و یا M-16s برای نابودی زامبی ها استفاده نمایید. اما اگر باز هم از این روش لذت نمی برید کشتار از طریق یک bonesaw ممکن است لذت بخش تر باشد!

وجود آیتم ها و شخصیت های مختلف

هنگامی که پلیس وارد ماجرا می شود و اقدام به نابودی زامبی ها می نماید شما می توانید از یک آیتم تک تیرانداز استفاده نمایید. این آیتم به شما امکان نابودی زامبی ها به آسان ترین شکل ممکن را فرآهم می نماید. آیتم های دیگری نظیر نارنجک نیز در بازی وجود دارند که می توانید در مواقع ضروری از آن ها استفاده نمایید.

ایجاد عفونت و شایع شدن بیماری

درست است که شما برای نابودی زامبی ها تلاش می کنید، اما بهتر است تا می توانید سریعتر این کار را انجام دهید! هر زمان که شما یک حرکت اشتباه می کنید زامبی ها افراد بیشتری را آلوده می کنند. پس با آیتم هایی که قبلا توضیح دادیم زامبی ها را یکجا نابود کنید و از شیوع بیماری جلوگیری نمایید.

جنگ میان سردسته زامبی ها را فراموش نکنید

زامبی های معمولی به اندازه کافی مشکل ساز هستند، اما در این بازی گونه های مختلفی از زامبی ها قرار گرفته اند که هرکدام از آنها را می توانید با ترفند های خاصی که در طول بازی می آموزید از بین ببرید.

صبر کنید این تمام ماجرا نیست

بازی دارای چند حالت مختلف می باشد که در هر کدام با چالش های مختلفی روبرو خواهید شد. در حالت زنده ماندن بازی بیش از ۱۰۰ مرحله وجود دارد که بدون شک شما را به چالش خواهد کشید.