در بازی Monster Truck Destruction یک ماشین غول آسا انتخاب کنید و هر چیزی که سر راه شما وجود دارد را نابود کنید و به مسیر خود ادامه دهید! در حقیقت وظیفه شما در این بازی شرکت در مسابقات تخریب می باشد! در هر مرحله از بازی باید با استفاده از ماشین غول آسایی که در اختیار دارید از میان موانع که در مسیر شما قرار دارد عبور کنید و برنده مسابقات شوید. بازی شامل بیش از ۳۰ ماشین غول آسا می باشد که به تدریج برای شما باز خواهند شد. بازی از محیط زیبا و گرافیک بالایی برخوردار می باشد.

نسل های متعددی از انواع ماشین های غول پیکر در بازی وجود دارند که می توانید هر یک را تحت کنترل خود در آورید و در مسابقات مهیج این دسته ماشین ها شرکت کنید. بیش از ۲۴ پیست مسابقه ای ویژه برای اتومبیل های مانستر تراک در دسترس هستند که در نوع سر پوشیده و رو باز دسته بندی می شوند. سه حالت گیم پلی مختلف وجود دارد که شامل: حالت کششی، حالت فری استایل و حالت تمرینی هستند. در هر یک از حالت ها می توانید با پشت کار فراوان و نمایش مهارت رانندگی خود قهرمان دوره های مختلف مسابقه ای شوید. یک گاراژ تمام عیار برای سفارشی سازی و تقویت فاکتور های مختلف اتومبیل های شما تدارک دیده شده است که استفاده صحیح از آیتم های موجود در آن می تواند به پیشرفت هر چه سریع تر شما در پروسه بازی کمک کند. بازی تا حد فراتر از تصور، واقع گرایانه است؛ از فیزیک رانندگی گرفته تا جلوه های بصری، در حد و اندازه یک بازی شبیه ساز هستند و بی تردید نظر کاربر را جلب می نمایند. خراب شدن ماشین ها و دست فرمان اتومبیل ها به زیبا ترین شکل به تصویر کشیده می شوند.

بازی “ماشین های نابودگر” یک بازی جذاب، مهیج و زیبا برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط استودیو بازی سازی ODD Games ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی و پر جزئیات، گیمپلی چالشی و واقع گرایانه و همچنین وجود ماشین های عظیم الجثه حیرت انگیز می تواند برای علاقه مندان به بازی های هیجان انگیز و رانندگی بسیار جذاب باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۰ از سوی بیش از ۲۲۰ هزار کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.