با توجه به مسدود شدن اکثر مسنجرهای پرطرفدار مانند تلگرام و واتساپ، کاربران بسیاری برای برقراری ارتباط میان اعضای خانواده و دوستان خود به دنبال جایگزین مناسب می گردند. اگر شما نیز قصد دارید یک برنامه مشابه این پیام رسان های سریع و ایمن داشته باشید، بهتر است این بار مسنجر بیپ را تجربه کنید.

در این پیام رسان شما میتوانید به سادگی و طی چند مرحله ساده، لاگین کرده و با دوستان و اعضای خانواده و همکارانتان از طریق اینترنت تماس های صوتی و تصویری با کیفیت داشته باشید. البته باید مخاطبین شما نیز این برنامه را روی دستگاه خود نصب داشته باشند و یا برای آن ها پیام دعوت بفرستید.

در این مسنجر شما میتوانید گفتگوهای شخصی یا عمومی برقرار کرده و یا برخی از چت های خصوصی خود را از دید مخفی کنید. در حین مکالمات خود از استیکرهای بامزه و جذاب و نیز ایموجی های متنوع استفاده کنید. عکس و فیلم و اسناد مختلف را در گروه ها و کانال های خصوصی و عمومی به اشتراک گذاشته و گروههایتان را مدیریت کنید.

مسنجر بیپ دارای امکانات کامل و جامع یک پیامرسان موفق را در خود دارد و با توجه به سرورهای ایمن و پرسرعت آن میتوان تعامل های دوطرفه رمزنگاری شده و سریع با سایر دوستان از هرکجای دنیا داشته باشید.

بیپ به مانند ایمو جدید این امکان را به شما می دهد تا یک تماس صوتی یا تصویری با کیفیت بالا با دوستان خود برقرار کنید. البته دوستانی که عضو بیپ باشند.

دانلود بیپ BiP Messenger 3.93.93 چت و تماس رایگان مسنجر اندروید

ویژگی های منسجر بیپ برای اندروید :

  • امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری با سرعت بالا و کیفیت مناسب
  • چت مخفی با امکان حذف پیام بعد مدت معین تنظیم شده
  • استفاده از استیکرها و برچسب های متنوع و ایموجی ها در طول مکالمات
  • ارسال پیام با دوستانی که نرم افزار بیپ را ندارند. ارتباط از طریق SMS و MMS به صورت رایگان از طریق بیپ
  • گفتگوی گروهی با چندین دوست خود به صورت همزمان
  • اشتراک گذاری موقعیت خود با افراد مورد نظر

لینک های مرتبط:

دانلود اسنپ چت اصلی
دانلود روبیکا جدید
دانلود کلاب هوس اندروید