اکنون وقت آن رسیده تا با جدیدترین اثر استودیو بازی سازی سوپرسل یعنی کلش کوئست آشنا شوید. در بازی آنلاین Clash Quest – ماموریت نبرد، نوع دیگری از نبردهای استراتژی را تجربه کنید و همراه با چهره های دوست داشتنی و شناخته شده ی بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال، دست به نبردهای گسترده با سایر بازیکنانی که در جزایر مختلف اسیر شده اند بزنید.

با غارت کردن جزایر آنها منابع لازم برای گسترش قلمروتان را به دست آورید. سعی کنید کارتهای استراتژیکی جدید را جمع آوری کرده و با استفاده از تاکتیک های منحصر به فرد خود در نبرد ها پیروز شوید. قفل گنجینه های جدید را باز کرده و با ترکیب کردن و چیدن کارت قهرمانان مختلف و استفاده از مهارت های خاص هر یک از آنها در نبرد ها ظاهر شوید.

دانلود بازی کلش کوئست 0.441.143 Clash Quest برای اندروید

در بازی کلش کوئست اینجا نیز می‌توانید از طلسم ها و قدرت های جادویی جادوگران برای درهم کوبیدن ارتش دشمن استفاده کنید. همچنین با خرید اقلام موجود در فروشگاه و استفاده از پرداخت درون برنامه ای روند پیشرفت خود را در بازی سرعت ببخشید. همواره میتوانید دانلود جدیدترین نسخه کلش کوئست را از این صفحه اندرویدکده با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.