کلاچ – Clutch نام بازی جذاب و منحصربفرد ایرانی است که توانسته در سبک ماشین سواری و رالی حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد. در بازی کلاچ میتوانید بدون نیاز به برقراری اتصال اینترنتی و به صورت تک نفره وارد مسابقات ماشین سواری شده و در خیابان های شهر برانید. همچنین با متصل شدن به شبکه، به همراه سایر دوستان یا اعضای خانواده تان در دورهمی ها و مهمانی ها و به صورت گروهی به انجام مسابقات بپردازید.

دانلود بازی کلاچ Clutch 3 بروزرسانی جدید اندروید

شاید بتوان گفت بیشتر جذابیت انجام دانلود بازی کلاچ داشتن گاراژی پر از ماشین های داخلی مانند پراید و سمند و نیسان و ۲۰۶ می باشد. که شما با جمع آوری سکه های بیشتر قادر به خرید آنها هستید. گزینه های زیادی برای تغییر جزییات ماشین وجود دارد و میتوانید به سلیقه ی خود ویژگی های ظاهری و موتوری هر وسیله نقلیه را تغییر دهید. مثلا روی بدنه ماشین، برچسب چسبانده و یا تنظیمات موتور، نیترو سایر قسمت ها را تغییر دهید. کنترلرهای لمسی مجهز به سنسور ووجود سایر گزینه ها برای هدایت اتومبیل، مانند دکمه ی استارت زدن، پدال های گاز و ترمز ماشین از سایر امکانات این بازی مسابقه ای هستند.

دانلود بازی کلاچ Clutch 3 بروزرسانی جدید اندروید

علاوه بر تمامی این ویژگی ها، طراحی خوبی درایجاد خیابان های شهری کشورمان انجام شده که بازیکن را دقیقا داخل محله های قدیمی و جدید شهرها قرار میدهد و اینگونه حس و حال راندن در خیابان ها و شهرهای ایران را تداعی می کند. شما با دانلود بازی ویراژ در کنار بازی کلاچ اندروید میتوانید تجربه رانندگی با ماشین های ایرانی را در گوشی داشته باشید.

ویژگی های بازی ایرانی کلاچ Clutch:

  • تنوع بالا در ماشین های ایرانی
  • انتخاب ماشین های خارجی روز دنیا
  • صدا گزاری عالی و گرافیک مطلوب در بازی
  • امکان بازی به صورت تک نفره و چند نفره
  • وجود مسیر های داخل ایران در بازی
  • امکان شخصی سازی خودرو در گاراژ