Gems of War یکی از سری بازی های پازلی و فکری است که توسط استودیو بازی سازی ۵۰۵ Games Srl و به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است. در این بازی از سوی سازندگان بازی های مطرحی به نام Puzzle Quest ارائه شده قرار است برای گسترش و پیشرفت سرزمین تحت تصرف خود دست حل پازل های مختلف بزنید.

در طول این مسیر پر از چالش با دشمنان خیالی نبرد کرده و غرق در دنیای پر از ماجراجویی شوید. شما باید بتوانید با استفاده از هوش خود و حل پازل های متنوع قلمروهای جدید را تصرف کرده و صدهانوع از نیروها را جمع‌آوری کرده و قفل آیتم های مختلف را باز کنید. سپس با آمادگی بیشتری به جنگ ها بپیوندید و سفر خود را برای تبدیل شدن به یک افسانه پازلی آغاز کنید . اگر از علاقه مندان به بازی های پازلی با سنگ‌های قیمتی رنگارنگ هستید اکنون بهتر است جدیدترین نسخه این بازی اندرویدی را نصب کرده تا قهرمانان خود را از میان بیش از ۳۰۰ نیروی مختلف جمع کرده و با استفاده از انواع جادو ها و سلاح های اهریمنی علیه دشمنانتان اقدام کنید.

 
دانلود Gems of War 7.4.0 – بازی پازلی الماس های جنگ اندروید

انواع مینی بازی ها و فعالیت های جانبی و بازی های کوچک مختلف در طول بازی قرار داده شده تا از تکراری شدن روند بازی جلوگیری شود و همچنین جوایز و پاداش های روزانه و چالش های هفتگی برهیجان حاکم بر بازی اضافه می کند شما میتوانید این بازی را به همراه دوستان خود انجام داده و در نبردهای آنلاین همزمان رکوردهای خود را به رخ یکدیگر بکشید.