The Virus X – Scary Horror Game یک گیم بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده که در دسته بازی های آرکید تقسیم بندی می‌شود و شرکت معروف بازی سازی PUZZLE STUDIO آن را برای مخاطبان اندرویدی تولید و منتشر کرده است.

بازی ویروس ایکس یک گیم ترسناک به حساب می آید پس اگر می خواهید ضربان قلب شما کمی بالاتر برود و هیجان زیادی را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم که با دانلود گیم قدم در دنیای راز آلود داستان بگذاریم شما در نقش یک کارآگاه هستید که برای بدست آوردن مدارک کافی باید به خانه ای پر رمزوراز و عجیب بروید که در گذشته اتفاق‌های بسیاری در آن رخ داده است. افرادی که در این خانه زندگی می‌کردند همگی ناپدید شده‌اند و دیگر خبری از آن‌ها نیست و عده‌ای دیگر نیز به تازگی کشته شده‌اند همگی ارتباط بین خانه داشتند پس باید با دقت کافی خانه را جستجو کنید تا مدارک لازم را به دست آورید مثلا وارد اتاق های خانه شوید و با کمک هوش خود تمامی نقاط اتاق و خانه را بررسی کنید. از قفل‌در گرفته تا کمد ها و تمامی وسایل را باید با دقت موشکافی کنید تا بلاخره سرنخ‌هایی پیدا کنید که بتوانید زاویه های پنهان بازی را کشف کنید و دلیل اتفاق های گذشته را پیدا کنید.

 
دانلود The Virus X – Scary Horror Game 3.1.2 – بازی رقابتی ویروس ایکس اندروید

از ابزارهای مناسب و کافی برای به دست آوردن شواهد استفاده کنید و از کوچکترین نکته ها غافل نشوید تا هرچه زودتر معماهای این خانه مرموز را کشف کنید. صداگذاری فوق العاده جذاب و گرافیک دیدنی گیم نیز به هیجان آن اضافه کرده است که می تواند یک تجربه فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد اگر سبک بازی های هیجان انگیز را دوست دارید پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع گیم را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید و به بازی مشغول شوید.