Badlanders نام یک بازی بسیار شگفت انگیز و متفاوت که در سبک اکشن تقسیم‌بندی می‌شود که توسط استودیو بازی سازیNetEase Games  برای تمامی کاربران اندرویدی ساخته و طراحی شده است که در همین مدت زمان کوتاه توانسته با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی مخاطبان همراه باشد و امتیاز عالی از گوگل پلی به دست آورد. به دلیل یک درگیری شدید و جنگ های غیر منتظره ،هرج و مرج های فراوانی در دنیا ایجاد شده است و افراد زیادی فقط خواهان حفاظت خودشان هستند و می‌خواهند که زنده بمانند و به زندگی ادامه دهند. برای به دست آوردن وسایل مورد نیاز خو به یک پایگاه که دارای تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی های مدرن است حمله کرده‌اند تا بتوانند تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کنند و برای ادامه زندگی از آن‌ها استفاده کنند.

دانلود Badlanders 1.9 – بازی اکشن بدلندرز اندروید

شما در نقش یکی از افرادی هستید که برای به دست آوردن وسایل مختلف باید وارد پایگاه های نظامی شوید و با خطراتی که در سر راه شما پیش می آید مقابله کنید. در هر کدام مراحل بازی به پیش روید و آیتم های مختلف را کشف کنید تا بتوانیم با فروش آنها پول‌هایی بدست آورید تا وارد مراحل بعدی بازی شوید. دشمنان بسیاری در این گیم خواهان کشته شدن شما هستند که لازم است با آن‌ها درگیر شوید و تمامی دشمنان خود را از میان بردارید بدون اینکه کوچکترین آسیبی به شما وارد شود.

تعداد دشمنان در هر مرحله از بازی بیشتر خواهد شد که برای رویارویی با آن‌ها به قدرت و تجهیزات جنگی پیشرفته تری نیاز دارید که باید تمامی ویژگی‌های خود را ارتقا دهید و به صورت حرفه ای با دشمنان مبارزه کنید تا سرانجام بتوانید آن‌ ها را از میان بردارید و پیروز میدان شوید. اگر می خواهید یکی از افراد نقش‌آفرین باشید می توانید این گیم جدید را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید و پیروز میدان‌های نبرد شوید.