راه خود را در سرزمین های شیطانی طی کنید، رئیس های غول پیکر را درهم بشکنید و شاهزاده خانم را در بازی نقش آفرینی حماسی همه را له کنید. با یک انگشت ضربه بزنید، صدها قهرمان را جمع آوری و ارتقا دهید، مصنوعات قدرتمند پیدا کنید و در این سفر بی پایان پیشرفت کنید، حتی در زمان استراحت پیشرفت کنید.
قهرمانان خود را تنظیم کنید و اجازه دهید تا زمانی که شما دور هستید بجنگند. وقتی به گوشی خود برگردید، آنها قوی تر خواهند شد و هزاران غارت جمع آوری کرده اند. قهرمانان را جمع آوری و ارتقا دهید تا دشمنان قوی تر را در طول سفر خود از بین ببرید. بیش از هزارمرحله را کاوش کنید. به نبردهای رئیس اتحادیه چند نفره بپیوندید و انجمن خود را به برتری هدایت کنید! مصنوعات قدرتمند برای دادن قدرت بیشتر به قهرمانان خود جمع آوری کنید.

دانلود Crush Them All 2.0.592 – بازی همه را از بین ببر اندروید

لطفا توجه داشته باشید! Crush Them All برای دانلود و بازی رایگان است، با این حال، برخی از آیتم های بازی را نیز می توان با پول واقعی خریداری کرد. اگر نمی خواهید از این ویژگی استفاده کنید، لطفاً خریدهای درون برنامه ای را در تنظیمات دستگاه خود غیرفعال کنید. همچنین، تحت شرایط خدمات و خط مشی رازداری ما، برای بازی یا دانلود Crush Them All باید حداقل ۱۳ سال سن داشته باشید.

اتصال شبکه نیز مورد نیاز است.