Faily Brakes2 نام یکی از جدیدترین بازی های آرکید  پرمخاطب و جذاب که توسط شرکت بازی سازی استرالیایی Spunge Games Pty Ltd تولید و منتشر شده است که این گیم فوق العاده محبوب در سبک آرکید تقسیم بندی می شود که نسخه دوم آن به دلیل پرطرفدار بودن نسخه اول ساخته شده است که این دو قسمت بازی تفاوت های خیلی زیادی با یکدیگر ندارند و فقط جزئیات کوچک آن‌ها را از یکدیگر متمایز ساخته است. اما همین تغییرات اندک باعث جذابیت و محبوبیت بسیار نسخه دوم گیم شده‌است.

زمانی که بازی را دانلود می‌کنید شما نقش راننده ماشینی را برعهده دارید که ترمز آن بریده شده است و حتماً می دانید که کنترل رانندگی با ماشینی که ترمز ندارد چقدر می‌تواند خطرناک ک چالش برانگیز باشد. پس باید حسابی حواس خود را جمع کنید و مراقب باشید تا به موانعی که در طول مسیر قرار گرفته اند برخورد نکنید. مثلا وقتی یک تکه سنگ بزرگ و یا درختی بر مسیر خود مواجه شدید باید سرعت ماشین را کم کنید و به آرامی در جاده رانندگی کنید چون اگر با سرعت زیاد به موانع برخورد کنید از ماشین به بیرون پرتاب خارج شد و آسیب‌های میبینید و باعث می شود که علاوه بر نداشتن ترمز دیگر قسمت‌های ماشین را هم از بین ببرید.

دانلود Faily Brakes 2 6.7 – بازی آرکید ترمز از کارافتاده 2 اندروید

پس با دقت کافی از مسیر عبور کنید و در طول رانندگی خود از مناظر زیبا و درختان و کوه‌ ها لذت ببرید چون این گیم بیشتر جنبه فان و طنز دارد و بیشتر برای روحیه و شادی شما کاربران طراحی و منتشر شده است. پس اگر به این دسته از گیم های ماشین سواری و پر چالش علاقه مند هستید می توانید هر چه سریعتر در گیم Faily Brakes2  را از وب سایت اندروید کده دانلود کرده و لحظات سرگرم کننده ای را برای خود رقم بزنید.