Dinosaur Rampage نام یکی از بازی های اکشن و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Geisha Tokyo, Inc  که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در بازی تفننی Dinosaur Rampage قراراست دایناسور خود را با کنترل های ساده حرکت دهید. با خوردن بیشتر مردم و بیشترین تخریب ، پیروز شوید! سکه جمع کنید و دایناسور خود را قویتر کنید!

در این بازی باید کنترل دایناسور خشمگین و عصبی را به دست گرفته و در سطح شهر حرکت کنید. شما می توانید با خوردن مردم و تخریب ساختمان ها پیروز شده و امتیاز بیشتری جمع آوری کنید. 

دانلود Dinosaur Rampage 5.1.8 – بازی اکشن حمله دایناسورها  اندروید

گیم پلی بازی ممکن است شما را یاد بازی معروف  Crowd City بیاندازد و بیشتر جنبه سرگرمی و فان دارد. شما باید بتوانید با حمله به قسمتهای مختلف و تخریب هر چه بیشتر ساختمان‌ها و خوردن مردم سکه جمع کنید. در نهایت می توانید آیتم های مختلف و تجهیزات جدید تری را برای دایناسور خود خریداری کرده و به نبرد با سایر دایناسور بیشتر ساختمان‌ها و آسمانخراش ها بپردازید. تمام مراحل از نمای بالا به نمایش در می آید و شما با شکل و شمایل خاص خود وارد خیابان شده و خرابکاری می زنید. اگر از علاقه مندان این نوع بازی های سرگرم کننده بدون دیتا و فانتزی هستید بهتر است جدیدترین نسخه آن را از وب سایت اندرویدکده دریافت کرده و تا می توانید دست به تخریب و خشونت بزنید و از این طریق تا ساعت ها سرگرم مراحل متنوع بازی شوید.