Tom and Jerry نام بازی بسیار معروف و فانتزی که در سبک تفننی تقسیم‌بندی می‌شود و به وسیله شرکت بازی سازی مشهور NetEase Games برای کاربران اندروید تولید و منتشر شده است.کارتون جذاب و دوست داشتنی تام و جری یکی از پرطرفدار ترین کارتون های جهان است که سال های قبل در تلویزیون های خانگی به نمایش درآمد و توانسته در این مدت زمان مخاطبان بسیاری را به خودش جذب کند و حتما شما کاربران عزیز این کارتون بسیار محبوب را تماشا کرده‌اید و شاید جزئی از خاطرات دوران کودکی شما هم باشد.

دانلود Tom and Jerry: Chase 5.4.56 – بازی تفننی تام و جری: تعقیب اندروید

بازی تام و جری یک شبیه سازی بسیار عالی از کارتون آن است که شما را وارد دنیای شخصیت‌های تام و جری می کند جایی که گربه و موش بسیار محبوب بازی با یکدیگر در حال رقابت هستند که شما می‌توانید هر کدام از شخصیت هایی که به آن علاقه دارید را انتخاب کنید و نقش تام گربه بازیگوش را ایفا کنید و یا به جری موش معروف کمک کنید تا از نقشه‌هایی که تام برای او کشیده‌ است،فرار کند و در جاهای مختلف بازی پنهان شود. البته امکان اینکه در نقش هر دو شخصیت اصلی بازی نیز باشید در آیتم های مختلفی فراهم است.

تام که همیشه یک آرزو داشته و آن به دست آوردن جری موش دوست داشتنی و فرستادن آن به یک سیاره دیگر است و برای رسیدن به این آرزو هر تلاشی انجام می دهد.مثلا تله‌های مختلف و پنهانی برای جری کار می گذارد، در هر مکانی او را تعقیب می‌کند و سعی می‌کند که با نقشه‌های بسیار جزئی‌ و هوشمندانه جری را به دام بیاندازد اما موش دوست داشتنی داستان همیشه در حال فرار از تام است که مبادا گربه بازیگوش او را بگیرد و به یک سیاره دیگر بفرستد.
اگر شما هم به این بازی محبوب و پرطرفدار علاقه مند هستید می‌توانید بازی Tom and Jerry را هرچه سریع‌تر از وب سابت اندروید کده دانلود کنید و غرق در فضای شخصیت‌های تام و جری شوید.