Homecraft – Home Design Game جدیدترین بازی سرگرم کننده و بسیار دوست داشتنی شرکت TapBlaze که یک شبیه سازی بسیار عالی است و برای کاربران اندرویدی تولید و منتشر شده است. طراحی و دکوراسیون داخلی یک خانه و چیدمان وسایل در کنار یکدیگر یکی از کارهای بسیار جذاب است که می تواند ذهن شما را حسابی درگیر کند چرا که باید بتوانید یک خانه بسیار شیک و زیبا با بهترین امکانات را در مدت زمان محدود درست کنید . در این بازی فوق العاده حرفه ای شما در نقش یک طراح ساختمان هستید که باید سفارش‌هایی که از سمت مشتری برای شما ثبت می‌شود را به بهترین و کاملا حالت ممکن اجرا کنید تا بتوانید فعالیت خود را گسترش دهید.

دانلود 1.93.1 Homecraft - Home Design Game - بازی طراحی خانه برای اندروید

همچنین باید به وسیله چیدمان پازل هایی که در بازی وجود دارند، امتیازهای به دست آورید و از این پازل های سه تایی برای افزایش قدرت تمرکز و دقت خود استفاده کنید.با کمک امتیاز ها می‌توانید وسایل و امکانات بهتری برای چیدمان منزل‌های مختلف فراهم کنید. مثلاً مبلمان، تخت خواب، میز صندلی و … را مطابق با سلیقه خود بچینید. آشپزخانه را با کمک کابینت‌های دلخواه تزیین کنید و برای پذیرایی یک محیط گرم و دوست داشتنی طراحی کنید تا احساس آرامش را برای خانواده ها به وجود آورد می توانید در ساختن بعضی از خانه ها از استخر استفاده کرده و گل‌هاب رنگی جذابی در باغچه بکارید تا منظره را زیبا کند.

یا تمامی خانه را از شیشه بسازید تا یک چشم انداز بسیار جذاب و تماشایی داشته باشد.می‌توانید با این بازی غرق در فضای دکوراسیون و چیدمان ساختمان‌ها شوید و خیلی سریع خانه‌های رویایی بسازید. اگر به سبک بازی های پازلی و شبیه سازی علاقه مند هستید‌ و میخواهید که یک طراح دکوراسیون حرفه‌ای شوید، گیم‌ Homecraft – Home Design Game می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای شما باشد که می توانید آن را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید.