Heroes Strike Offline  عنوان گیم فوق العاده سرگرم کننده و جذاب که در سبک اکشن می باشد و توسط شرکت بازی سازی Wolf Fun برای کاربران اندرویدی طراحی و منتشر شده است. با دانلود بازی وارد دنیای شگفت انگیز قهرمان‌ها خواهید شد. سرزمینی که در آن انواع بسیاری از قهرمان‌ها حضور دارند. مثلا یک قهرمان ها در تیراندازی مهارت فوق العاده‌ای دارد و می‌تواند با تیروکمان مخصوص خود، هدف گیری‌های دقیقی داشته باشد و دشمن‌هایی که در فاصله دور قرار گرفته‌اند را تنها با یک تیر نابود کند و یا قهرمان دیگر مشت های بسیار قدرتمندی دارد که می تواند به سادگی و تنها با چند ضربه دشمنان خود را شکست دهد و بزرگترین قهرمان که نیرو و قدرت بسیار ویژه‌ای دارد و می‌تواند تنها با چند حرکت ساده تمامی حریفان را از مقابل خودش بردارد.

دانلود Heroes Strike Offline 92 – بازی اکشن حمله قهرمانان اندروید

هر کدام از شخصیت‌های بازی مهارت خاص و ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند که می توانند در موقعیت های مختلف واکنش های سریع و متفاوتی از خودشان نشان بدهند. شما در ابتدا باید شخصیت قهرمان مورد نظر خود را از میان دیگر کارکترهای متنوع بازی انتخاب کنید و سپس همراه با او وارد میدان نبرد با دیگر دشمنان شوید. در هر مرحله از بازی با آیتم های مختلفی روبه رو هستید که هر موقعیت بسیار چالش برانگیز است و باید بتوانید با کمک نقشه های از پیش تعیین شده و تمرکز زیاد در مقابل نیروهای دشمن ایستادگی کنید تا تمامی مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید و بتوانید هر کدام قهرمان‌های بازی را ارتقا دهید.

تجهیزات آن‌ها را پیشرفته‌تر کنید و در آخر برنده بازی شوید. می‌توانید بازی Heroes Strike Offline  را که در همین مدت کوتاه توانسته میلیون‌ها بار توسط مخاطبان پلی شود را از وب سایت اندروید دانلود کرده و به بازی مشغول شوید‌ و لذت ببرید.