Tank Battle Royale عنوان یک گیم بسیار فانتزی و جذاب که در دسته بازی های اکشن تقسیم‌بندی می‌شود و شرکت بازی سازی IuGo Games  آن را برای کاربران اندرویدی طراحی و منتشر کرده است. زمانی که وارد دنیای پرهیجان بازی می‌شوید با تانک های کوچک اما پر قدرت بسیاری روبرو خواهید شد که هر کدام از این تانک‌ها مخصوص یک حیوان است که آن را به خوبی هدایت می‌کند و در بازی پیش میرود.

حیوانات بسیار متفاوت و جذابی در بازی وجود دارند مانند :انواع خرس، عقاب، موش،موش، خروس و …که هر کدام از این حیوانات یک سری ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند که در دیگر حیوان همچنین ویژگی‌های وجود ندارد و شما می توانید در ابتدا حیوان مورد نظر خود را همراه با تانک مخصوصش انتخاب کنید و سپس وارد میدان های نبرد شوید.

دانلود PvPets: Tank Battle Royale 1.3.1.10188 – بازی اکشن نبرد حیوانات اندروید

به کمک نقشه راهنمایی که در گوشی سمت راست بازی قرار گرفته است به خوبی مکانی که در آنجا حضور دارید و همچنین موقعیت دیگر دشمنان خود را شناسایی کنید تا بتوانید به خوبی جلوی حمله آن‌ها را بگیرید وبا کمک استراتژی‌های هوشمندانه توپ تانک خود را در هدف قرار دهید و با دقت بسیار شیک کنید تا رقیبان یکی بعد از دیگری نابود شوند.می توانید از توپ های جنگی مختلفی که در بازی وجود دارند در موقعیت ‌های بسیار حساس استفاده کنید و با جمع آوری امتیاز و نابود کردن تانک های بیشتر تجهیزات جنگی خود را ارتقا دهید و آن‌ها را شخصی سازی کنید.

تا قدرت و امکانات دفاعی تانک‌ها افزایش پیدا کند و از آن جهت نابودی تمامی دشمنان استفاده کنید. اگر علاقه‌مند هستید که سوار بر تانک ها شوید و به دنیای پر هیجان حیوانات قدم بگذارید می‌توانید گیم Tank Battle Royale را را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید و در اوقات فراغت از آن لذت ببرید.