Miraculous Ladybug & Cat Noir‏ از جدیدترین بازی های شرکتCrazy Labs by TabTale در سبک دوندگی است که برای کاربران اندرویدی طراحی و ساخته شده است. در این گیم فوق‌العاده قهرمانان بسیاری از سراسر دنیا در کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا شهر پاریس را که در کشور فرانسه قرار گرفته است از دست دشمنان خود نجات دهند. پاریس که یکی از بهترین شهرها است و به تازگی به دلیل حمله دشمن به یک شهر بسیار نا آرام و خطرناک تبدیل شده است که هیچ کسی به جز قهرمانان نمیتواند این شهر را نجات دهد و صلح و آرامش را‌ برقرار سازد.

دانلود Miraculous Ladybug & Cat Noir 5.9.30 - بازی دوندگی جدید برای اندروید

شما در این بازی نقش یک نوجوان پر شور و هیجان را بازی می‌کنید که در طول روز یک زندگی عادی و بسیار نرمال را دارید اما در شب به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شوید که باید لباس مخصوص به خود را بپوشید تا توسط دیگر افراد هویت اصلی شما آشکار نشود و برای دشمنان هم غیر قابل شناسایی باشد تا بتوانید با دوندگی و نقشه‌های هوشمنده از تمامی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر با سرعت بسیار عبور کنید تا دشمنان را گمراه کنید. همچینن باید مراقب مانع‌هایی که در طول مسیر قرار گرفته اند هم باشید که به آن‌ها برخورد نکنید چون در این صورت شکست میخورید و باید بازی را برای بار دیگر شروع کنید .

سکه هایی که در مسیر عبور قرار گرفته‌اند را به خوبی جمع آوری کنید تا بتوانید از این سکه‌های در مواقعی خاص استفاده کرده و امتیاز خود را افزایش دهید و یک رکورد جدید برای خود ثبت کنید. اگر کودک و یا نوجوانی هستید که به بازی های دوندگی بسیار علاقه‌ دارید پس گیم پرطرفدا Miraculous Ladybug &amp  می‌تواند یک گزینه عالی برای برای اوقات فراغت شما باشد که می توانید آن را هرچه سریعتر از وب سایت اندروید کده دانلود کنید و از آن لذت ببرید.