Hardhead Squad: MMO War نام بازی پرطرفدار و شگفت انگیز که در سبک بازی های استراتژی قرار میگیرد و کمپانی موفق بازی سازی Rovie آن را برای کاربران اندرویدی طراحی و منتشر کرده است. زمانی که بازی را شروع می‌کنید شما نقش یک گروه از قهرمان‌های فوق حرفه ای را بر عهده دارید که باید بسیار مقاوم و قدرتمند باشند تا توانایی مقابله با دشمنان و گروه‌های خلافکار را داشته باشند به همین دلیل اسم این بازی را جوخه‌های سرسخت گذاشتند. در این بازی باید گروه‌های نظامی خود را مجهز کنید و از همه تجهیزاتی که در بازی وجود دارند به خوبی استفاده کنید تا بتوانید به نبرد علیه دشمنان خود بروید و در مقابل آن‌ها ایستادگی کنید.

دانلود Hardhead Squad: MMO War 1.13.13586 – بازی استراتژیکی سرسخت ها اندروید

همچنین پایگاه های نظامی ویژه بسازید و مرحله‌ به‌ مرحله پایگاه نظامی خود را سازمان یافته کنید تا دشمنان توانایی تخریب آن را نداشته باشند و به سادگی از پایگاه عبور نکنند و باید همیشه آماده و حاضر باشید و گروه‌های خود را در موقعیت های نظامی بچیند و تعدادی را برای نگهبانی از پایگاه در نظر بگیرید چرا که ممکن است گروه های خلافکار به صورت ناگهانی حمله کنند و قصد غافلگیری شما را داشته باشند و همچنین  به وسیله استراتژی های هوشمند و زیرکانه به جنگ با دشمنان بروید و ماموریت های فوق سری را با موفقیت پشت سر بگذارید و امتیازهایی بدست آوردید.

می‌توانید همراه دیگر بازیکنان در سراسر دنیا یک تیم فوق العاده قدرتمند تشکیل دهید و به صورت گروهی و آنلاین بازی را اجرا کنید.این بازی که در مدت زمان کم توانسته با استقبال بی‌نظیری از سوی مخاطبان روبرو شود و امتیاز عالی را از گوگل پلی بدست آورد حس یک رقابت بسیار هیجان انگیز را در مخاطب القا میکند. اگر شما به سبک بازی‌های استراتژی علاقمند هستید، می‌توانید بازی سرگرم کننده و جذاب Hardhead Squad: MMO War را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید.